Ameriški podjetnik je razvil največji megatovornjak na svetu s katerim se bo skupaj z družino odpravil raziskovat puščave in delujoče vulkane.
Le malokrat se zgodi da se posameznik odloči zgraditi nekaj takega, kar deluje kot da bi pri snovanju sodelovala vojska, NASA ali podjetje za gradnjo avtodomov. Ampak Bran Ferren ni navadni moški, saj ima pri svojih 61-letih kot bivši vodja oddelka za raziskave in razvoj pri Disneyu veliko izkušenj z domišljijskimi projekti, ki jih je prenesel na platno ali v resničnost. V svoji karieri je sodeloval tudi s koncernoma GM in Intel ter tudi Ameriškim letalstvom (US Air Force).
Megatovornjak Kiravan (poimenoval ga je po svoji štiriletni hčeri Kiri), je s pomočjo inženirjev njegovega podjetja Applied Minds razvijal zadnja štiri leta, sedaj pa je vozilo že nared za svojo prvo vožnjo. Kiravan je osnovan na šestkolesniku Mercedes-Benz unimogu, od katerega so inženirji odstranili praktično vse, razen šasije, krmilnega mehanizma in motorja, na tem pa izgradili povsem unikatno terensko vozilo za premagovanje najtežjih terenov.
Za pogon tega skoraj 16 metrov dolgega monstruma skrbi Mercedesov V6 dizelski motor, ki razvije 191 kW ali 260 KM, dodali pa so mu skoraj 650 litrski rezervoar za gorivo, s pomočjo katerega lahko Kiravan z enim polnjenjem premaga preko tri tisoč kilometrsko razdaljo. Vozilo ima tudi poseben hydro drive pogon, kjer lahko voznik po potrebi preklaplja med 4×4 in 6×6 pogonom, vozilo pa lahko premaguje klančnine vse do naklona 45 stopinj, kar je (skoraj) prestrmo za hojo.
Posebnosti pa se tu še ne končajo. Vozilo je opremljeno z 22 kamerami, laserskim radarjem in mikrovalovnimi senzorji, s pomočjo katerih skenira okolico na njegovi poti, preko popolnoma digitalne konzole (11 zaslonov od tega šest občutjivih na dotik) v voznikovi kabini pa lahko uporabnik spremlja številne vozne parametre kot so: infrardeče skeniranje vozne podlage, tlak v pnevmatikah, ki so ojačane s kevlarjem, lahko pa tudi komunicira z letali. V posebnem prostoru v slabih deset metrov dolgi prikolici pa se nahaja še posebej razvit dizelski motocikel.
V prikolici pa je Ferren prostor namenil bivalnim prostorom, ki se jih ne bi branile niti rock zvezde, saj ima mala družina na razpolago okolju prijazno kopalnico, napredno kuhinjo in bivanjske prostore na ravni pet zvezdničnih hotelov, hčerki Kiri pa je na vrhu prikolice namenil pravi prostor za uživanje kot nekakšno hišico na drevesu. Ferren se namerava s Kiravanom odpraviti na pot skozi puščavo Mojave, in pot nadaljevati proti Kanadi vse do Evrope in pot končati v Afriki, kjer bodo cilj največje in najhujše puščave.
Ferreen je ponosen na svojo stvaritev, nikakor pa ne želi povedati, koliko ga je omenjeni projekt stal, oziroma koliko znaša dejanska cena Kiravana. Ampak nekaj zagotovo drži, da bi bila za takšno vozilo, z manjšimi modifikacijami, zainteresirana tudi marsikatera vojska.
Več fotografij mega tovornjaka si oglejte v galeriji