Čeprav je namen božičnih oglasov prebuditi potrošnike in jih usmeriti k nakupu izdelkov določene blagovne znamke, k temu zagotovo pripomore strategija igranja na empatijo. Zato smo v prispevku pripravili nekaj reklamnih oglasih, ki so v letošnjem letu postali naši favoriti.
Obstaja nekaj znamk, katerih reklame vsako leto izstopajo od ostalih: to so božični oglasi za Johna Lewisa, Coca-Colo in Disney.
Oglasi Johna Lewisa so po vsem svetu poznani kot tisti, ki vzbujajo največ čustev. Seveda se vedno najde tabor glasnih kritikov, vendar je občinstvo tisto, ki s svojimi kritikami vedno presodi najbolj priljubljene. Božični oglas 2022 ima nepričakovan preobrat, ki vas bo zagotovo spravil v jok, a podrobnosti ne bomo izdali – oglejte si ga spodaj.
Disneyjeva reklama z naslovom ‘The Gift’ je tretji del serije ‘From Our Family To Yours’, ki je bila predstavljena leta 2020 v podporo organizaciji Make-a-Wish. Zgodba spremlja enotno družino in njeno novo realnost, ko v družino pride nov član. Disneyjev oglas z imenom ‘Darilo’ res odlično opisuje občutke vseh v hiši in srečo, ki jo v družino prinese nov otrok.
Poleg Disneyja so svoje božične oglase doslej objavile znamke McDonald’s, LEGO, Asda, Sainsbury’s, Marks&Spencer, TkMaxx in Coca Cola.