Tallet #205 bringer shoppingologi. Jeg har lånt begrepet fra markedsføringsguruen Martin Lindstrom og boken hans Shoppingology, som prøver å svare på spørsmålene om hvorfor vi faktisk kjøper og hvordan vi tar kjøpsbeslutninger. Hva er de psykologiske spakene som får en trader til å selge og en kjøper til å kjøpe? Hvorfor forårsaker i prinsippet to nøyaktig like produkter med samme funksjoner helt forskjellige kjøpsbeslutninger hos kundene?
City Magazine v verigi nakupnih odločitev igra posrednika – torej medij, ki je zaradi svoje zasnove najprimernejši za vsebinsko oglaševanje, tisto oglaševanje, ki kupcu podzavestno sugerira – kupi me. Pa je prav tako? Funkcija brezplačnika po poslovnem modelu ne more biti drugačna, temveč usmerjena prav v partnerstvo z oglaševalci. To brezplačniku omogoča preživetje in obstoj ter možnost, da poleg vsebin s komercialno in marketinško konotacijo poskuša prinesti tiste pozitivne in sproščene zgodbe iz svojega okolja, zaradi katerih je tisk tako zelo pomemben medij. Pomemben za naročnika, oglaševalca, saj ujame kupca v popolnoma drugačnem stanju zavedanja vsebine. Ni motenj, ni šumov, elektronske pošte ali tečnih videooglasov. Kupca oglas ujame pri času, posvečenem le njemu, našemu magazinu in skodelici kave. Priznajmo si! V tisku vsak od nas oglasu nameni pozornost – 5 sekund – 10 sekund – zadosti in prav toliko, da se oglas vtisne v podzavest. In prav ta pozornost, ki so jo dokazale raziskave v tujini, velike oglaševalce, kot je Coca-Cola, vrača v tiskane medije. A kaj ko v naši državi vse poteka nekoliko počasneje in v zamaknjeni realnosti. Ljudje v medijskih agencijah pa velikokrat delajo proti toku raziskav in tovrstnih ugotovitev, predvsem zaradi spleta različnih interesov. A to je zgodba za kdaj drugič. Za neko drugo kolumno, na nekem drugem papirju in mediju.
V letu 2016 se City Magazine podaja na pogumno in samostojno pot, saj smo se ustvarjalci revije odločili, da z osebnim tveganjem prevzamemo blagovno znamko in s skupnimi močmi in elementi socialnega podjetništva začrtamo in tudi tlakujemo novo pot našemu brezplačniku. Ta na trgu ostaja unikum, največji brezplačnik po številu izvodov in distribucijskih lokacij. Z največjim “lifestyle” spletnim portalom citymagazine.si, namenjenim tako ženski kot moški populaciji, ter novim “lifestyle” projektom hedonisme.si, ki bo luč sveta ogledal tudi v tisku, a šele v sredini prihodnjega leta.
City Magazine tako v novo leto vstopa močnejši kot kdaj prej, z novo vizijo, prenovljenim dizajnom in vsebinsko strategijo.