På grunn av det virtuelle tastaturet til smarttelefoner og muligheten for flere personer til å delta i en samtale samtidig, er teksting den mest populære metoden for mobilkommunikasjon blant generasjon Y. Hvis teksting er den mest brukte funksjonen på mobiltelefoner blant unge, hvorfor blir da sjefer sinte på unge generasjon Y-ansatte som ikke tar telefonen? De ga 5 rimelige grunner for ikke å svare på anrop.
Pravi razlog, zakaj se milenijska generacija hhv generacija Y ne oglaša na telefonske klice, je, ker so po njihovem mnenju klici neproduktivni. Bolj natančno: telefonski klici so …
LES MER: Nyttige tips for bedre tidsstyring
1. Moteči
Telefonski klic lahko zmoti delovni tok in preusmeri pozornost drugam ter oddalji od dela. Sporočila pa mladim omogočajo, da nanje odgovorijo v času, ko skačejo od ene dokončane naloge k drugi.
2. Domišljavi
Oseba na drugi strani slušalke pričakuje, da nemudoma izpustiš delo iz rok in se posvetiš njenim nalogam. Vsaj tako domnevajo predstavniki generacije Y, ki imajo raje pasivno komunikacijo, ki se ne odvija v realnem času, torej dopisovanje.
3. Nepotrebni
Pisanje sporočil ali e-pošte te prisili, da pomisliš, kako svoje misli ubesediš. Tako učinkoviteje sporočamo najpomembnejše informacije.
4. Neučinkoviti
Neodgovorjeni klici in lovljenje primernejšega trenutka za opravljanje klica so lahko stresni, medtem ko 90 % vseh prejetih SMS-sporočil preberemo v prvih 3 minutah.
5. Dolgotrajni
Strokovnjaki pravijo, da se lahko sprva mišljen 5-minutni telefonski klic po vseh začetnih pozdravih, vmesnem klepetu in poslavljanju hitro razpotegne v 23-minutnega. Pri tipkanju in branju sporočil se izognemo nepotrebni izmenjavi nepomembnih informacij in se osredotočimo na bistvo sporočila.