fbpx

7 avto vlogerjev, ki jih moraš spremljati, če si avto entuziast

Vlogi, kjer so glavne zvezde avtomobili, so izjemno gledani. Nekateri imajo tudi več milijonov ogledov in njihovi ustvarjalci milijone naročnikov. Tudi zato smo vam pripravili seznam avto vlogerjev, ki po številnih parametrih spadajo med najbolj priljubljene, pa čeprav ima vsak izmed njih popolnoma svoj slog.

Dejstvo je, da generacija mlajša od 30 let preživi na omrežju YouTube več časa kot pred fjernsyn. In tam obstajajo popolnoma drugačne zvezde: video ustvarjalci, ki na svoj način in s svojim slogom poskušajo navduševati spletno občinstvo s svojim izvirnim pokrivanjem avtomobilizma, kot izjemno atraktivne teme. Tudi zato smo izbrskali tiste, ki se nam zdijo odlični v načinu, ki ga predstavljajo in so tako tudi izjemno izvirni.

Et tilfelle av avto vlogerje in ne TV-oddaje, čeprav prav te avto vlogerji velikokrat predstavljajo večje produkcijske ekipe.

Verjamemo, da če po vaših žilah teče nekaj “bencina”, morate stisniti gumb “Abonnere” oziroma “Naroči” in jim začeti slediti.

1. Doug Demuro – kralj avtomobilskih posebnosti

Število naročnikov: 2.615.000
Opis sloga: predstavitve novih in posebnih avtomobilov in izpostavitev njihovih posebnosti.


Doug Demuro je kralj segmenta avtomobilističnih vlogerjev. Kljub izjemno preprostemu receptu in celo enakim besedam, ki jih izreče v vsakem vlogu, je dokaz, da doslednost objavljanja in zagotavljanje minimalne kakovostiprodukcije – lahko predstavlja recept za uspeh. Če je tvoja vsebina le iskrena, preprosta in na trenutek malček čudaška. Doug Demuro celo tako zelo verjame v svoj recept uspeha na YouTube, da je pred časom naredil nov kanal (more Doug Demuro), kjer ima malček bolj sproščeno šablono same vsebine. Za vse, ki ste se ga že počasi naveličali. Vsekakor priporočamo!

2. CarWow – Mat Watson – predstavitve avtomobilističnih novosti

Število naročnikov: 1.764.000
Opis stila: izjemno novinarsko korektne predstavitve avtomobilov s šablono.


Matt sicer deluje v okviru kanala podjetja CarWow.co.uk, ki deluje kot zbiralnik avtomobilistične ponudbe ter primerjalnik cen novih vozil na trgu. Če živite v Veliki Britaniji in kupujete nov avtomobil, je smotrno vse nakupne informacije zbrati prav na tem portalu. A vseeno je način, ki ga uporabi Matt izviren in v presežkih. Vsekakor lahko trdimo, da je njegov pogled na vozila realen, simpatično kritičen in visoko strokoven. Gre za enega redkih YouTube kanalov, kjer dobite točno to, kar pričakujete in vselej izjemno aktualno.

3. Shmee150 – Tim Burton – avtomobilistična eksotika

Število naročnikov: 1.615.853
Opis sloga: carporn.


Kdor ne pozna Shmee150 ni avto entuziast ali pa preprosto živi za “Karpati”. Slednji je namreč nesporni kralj avto eksotike. Torej avtomobilov, ki jih boste izjemno težko videli na običajnih cestah slovenskih krajev – izjemoma mogoče v kakšnem mondenem kraju, kot je Motne Carlo, ali Nice. S svojim kanalom je začel davnega leta 2011 in ima do danes že več kot 1,5 milijona sledilcev. Mnogim je nekoliko neprijeten možakar, a tisti, ki ga spoznajo, ga sledijo z velikim občudovanjem. Tim si je pot do uspeha tkaloval s podjetniško kariero. Je lastnik verige trgovin s tehnično robo v Londonu, pred leti pa je bil tudi profesionalni inštruktor smučanja. A, danes živi svoje prave sanje in večino energije posveča ustvarjanju na YouTube. Njegova ekipa šteje več kot 10 ljudi.

4. Petrolicious – za ljubitelje avtomobilističnih legend

Število naročnikov: 707.000
Opis stila: avtomobilistične legende za sladokusce – daleč najbolj kakovosten YouTube kanal.


Petrolicious ustvarja kakovostne, izvirne videoposnetke in članke na lastni spletni strani za navdušence nad klasičnimi avtomobili. Slednjim je skupno, da slavijo izume, osebnosti in estetiko, ki vžigajo našo skupno strast nad odličnimi avtomobili. Za navijače in fanatike, zbiratelje in tekmovalce. Vsekakor eden tistih YouTube kanalov, ki vas bodo prepričali, da lahko na Youtube konzumirate tudi izjemno odlično vsebino na najvišjem možnem produkcijski ravni. Kjer zgodbe zaživijo z izjemno strastjo in predanostjo, do objekta poželenja. Odlično! S presežki cinematičnosti.

5. Samcrac – kako popraviš razbit avto in pri tem ustvariš dobiček

Število naročnikov: 612.000
Opis sloga: reševanje na videz nerešljivih razbitin eksotičnih avtomobilov.


Ste že kdaj sanjali o tem, da bi izjemno poceni kupili sanjsko vozilo, ki je doživelo prometno nezgodo?! Ga kupili na dražbi in bi ga čez čas uredili in popravili. Znate vijačiti, ličati, klepati … in popravljati avtomobile. Potem je ta kanal obvezno video “čtivo”, ki ga morate pričeti spremljati, v kolikor imate podobne mokre sanje. Za vse tiste, ki znate kaj narediti z rokami in vas zanima mehanika.

6. Hoovies Garage – ne tako sanjska, a vseeno zelo posebna garaža

Število naročnikov: 620.000
Opis sloga: Tylor kupuje avtomobile, ki bi si jih vsi želeli videti v svoji garaži saj enkrat v življenju.


Kanal Hoovies Garage dokumentira dogodivščine Tylerja Hooverja, avtomobilskega pisca, ki kupuje na videz “samomorilske” avtomobile, jih nato popravi in ustvarja svojo lastno floto zelo posebnih vozil. Slednje imenuje “Hooptie Fleet“. Za vse tiste, ki sanjate, da boste enkrat v življenju imeli avtomobile iz svoje bucketliste avtomobilov.

7. ChrisFix – vas nauči popravit vse

Število naročnikov: 4.749.134
Opis sloga: Chris popravi vse, kar gre lahko narobe z avtomobilom.


DYI video posnetki, ob katerih boste vsekakor uživali saj Chris na preprost način, razloži, kako zamenjati olje v menjalniku ali zatesniti izpuh, ki ne tesni. Tudi zaradi tega ima kanal enega največjih števil naročnikov. In prav jasno nam je, da se boste naročili tudi vi.

Tokrat nismo pokrili največjih Youtube kanalov, med katerimi še vedno kraljujejo veliki produkcijski projekti, kot je Motor Trend, Top Gear, Mighty Car Mods, Jay Leno’s garage, Drive, in drugi YouTube kanali kot je, Adam LZ … , a kakšno skrivnost je potrebno prihranit tudi za kdaj drugič!

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.