fbpx

8 tegn på at du er en god ansatt

Popoln uslužbenec

Er du en god ansatt? Selv om mange mennesker er utmerkede ansatte, har mange av dem ikke lyst til å vise seg frem og skryte for mye. Og i massen av ansatte kan slike, selv om de er flittige som maur, raskt gå seg vill og bli helt usynlige. Selvsagt er ikke arroganse og overmodighet den rette veien til suksess, men du må likevel vise dine kolleger, deg selv og overordnede at du er verdt noe. Men hvordan finner du i det hele tatt ut hvor du står? 8 tegn på at du er en god ansatt kan hjelpe deg med å finne ut av det.

Ugotovite, ali ste odličen uslužbenec. Predstavljamo 8 znakov, ki kažejo na to, da ste odličen uslužbenec.

Odlično se razumete s sodelavci

Znaki, da ste odličen uslužbenec, ne zaobjemajo le neposrednih uspehov pri delu, temveč tudi vašo sposobnost, kako dobro se znate vključiti v delovno okolje. Če se dobro razumete s svojimi sodelavci, bosta tudi Teamarbeid in splošna delovna klima v podjetju bedre. To pa je gotovo eden izmed znakov, da ste za podjetje nepogrešljivi.

Razumete se s sodelavci
Razumete se s sodelavci.

Ste iskreni

Dobri voditelji so delavcem z močno integriteto izjemno naklonjeni. Če ste oppriktig, åpen og odkritosrčni, boste pri zrelem nadrejenem hitro opaženi in cenjeni. Na dolgi rok se upoštevanje etičnih pravil og ærlighet izjemno splačata.

Trudite se, da ste vedno boljši

Na neki točki se vsak izmed nas zadovolji z nivojem izpopolnjenost – vsaj za nekaj časa. A izredno dobri zaposleni se tudi po tem, ko so svojo veščino izpilili skoraj do popolnosti, trudijo, da postajajo vedno boljši. Če ste pri svojem delu že zelo dobri, se lahko začnete izobraževati na kakšnem drugem področju, ki vam bi prišlo na delovnem mestu prav.

Ste zanesljivi

Zanesljivost je ena izmed najbolj močnih točk delavca, še posebno, kadar gre za večje podjetje. Kdor prihaja na delovno mesto točno in drži svojo besedo, poskrbi, da prav gotovo ni najšibkejši člen v verigi zaposlenih.

Držite svojo besedo
Držite svojo besedo.

Ste mentor drugim

Vodja je seveda glavni mentor celotne organizacije, a tudi on ne more vsega dela opraviti sam. Če znate biti dober mentor novim zaposlenim, vašemu šefu neposredno odvzamete kar veliko težo bremena z ramen, poleg tega pa ste ključni razlog, da delo v podjetju poteka hitro in brez zapletov.

Ste proaktivni

Če bi vsak zaposleni opravil le tiste naloge, ki so mu neposredno dodeljene, bi vsako podjetje potrebovalo cel kup zaposlenih, ki bi skrbeli izključno za dodeljevanje nalog. To pa pomeni ogromno dodatnih stroškov, da o zmanjšanju učinkovitosti ne govorimo. Zelo pomembno je, da ste proaktivni in da razumete, da je vaša primarna naloga enostavno to, da doprinesete k usklajenemu napredovanju podjetja.

Ste dober komunikator

Dobra komunikacija je ključno orodje za gladek potek dela – še posebno takrat, kadar gre za organizacijo, ki se loteva bolj kompleksnih projektov. Ko pride do tehničnih zapletov ali medosebnih konfliktov, ne bodite tiho, temveč o težavah spregovorite.

LES MER: Verdenskjente slovenere som ikke er Melania Trump

Težave skomunicirate
O težavah se pogovorite.

Česar se lotite, speljite do konca

Ambicija nima nobene teže brez vztrajnosti. Če ste polni novih idej, izboljšav in vizij, te ne pomenijo nič, če jih ne uresničite. Bodite pozorni na to, da projekte, ki se jih lotite, tudi speljete do konca.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.