Selv om Audi allerede smijer neste generasjon av A8-modellen, har ikke dette stoppet tyskerne fra å tilby kjøpere en kraftigere versjon av S8-modellen, S8 Plus. Den drives av en 4,0-liters V8-Biturbo-motor som kan utvikle misunnelsesverdige 605 hester eller 445 kilowatt, mens maksimalt dreiemoment er 700 Nm, som hopper til 750 Nm i overboost-modus. Prisen vil passe for utstyret og klassen - 145 tusen euro pluss!
Kot, da Audi A8 oziroma S8 ne bi zadovoljila vseh apetitov petičnih kupcev, so za čas, ko čakamo na novo generacijo osmice, na trg poslali še najzmogljivejšo izpeljanko že tako hitre S8 serije, S8 Plus. Ta ”standardni” model S8 prekaša tako po številčnosti svoje konjenice- ima 85 konjev več (skupno 605 hk)- za Abrahamovih let, torej 50 več, pa se je nabralo tudi navora (750 Nm). Žene ga štirilitrski V8 motor z dvema turbopolnilnikoma, ki moč na štirikolesni pogon Quattro sender gjennom 8-stopenjskega menjalnika Tiptronic in ga prižene čez magično tristotico na 305 km/t (uradna hitrost je sicer 250 km/h), od mirovanja do stotice pa ga izstreli på 3,8 sekunder.
Njegove konje boste brzdali z zavorami iz ogljikovih vlaken in keramike, zaradi prilagojenega zračnega vzmetenja in krmiljenja (zavoljo večje zmogljivosti avtomobila) pa ga boste imeli pri visokih številkah lažje pod kontrolo. Poskočnost mu med drugim zagotavlja tudi aluminijasta karoserija z okvirjem Audi Space Frame na čelu, ki tehta piškavih 231 kilogramov.
LES MER: Nye Audi Q7 – Mr. Stor
Več moči je Audiju S8 Plus dala ne le nadgradnja motorja ampak tudi predelan izpušni sistem, prepoznaven videz pa zatemnjene zadnje luči, usmerjevalnik zraka, bleščeča vzvratna ogledala, matrični LED žarometi in unikatna 21-tommers felger (za 275/35 pnevmatike).
V notranjosti vas čaka športni ambient začinjen s črnim usnjem z rdečimi šivi, omgivelsesbelysning, servo zapiranja vrat in drugi priboljški, ki smo jih našli že pri modelu S8. Še porabo goriva in izpuste ogljikovega dioksida smo vam dolžni. Poraba znaša med 9,4 in 9,6 litra na 100 km, izpusti ogljikovega dioksida pa med 216 in 225 grami na kilometer. 145.200 evrov in bo vaš, a šele od novembra 2015, medtem ko bo pred javnostjo debitiral septembra på Frankfurt Motor Show.
Mer informasjon:
audi.si