fbpx

Apple: de merkeligste produktene som den store giganten prøvde å lansere i andre halvdel av 80-tallet

De sier at eplet ikke faller langt fra treet. Vel, tilsynelatende noen ganger, i hvert fall hvis vi bedømmer etter Apples serie med produkter som de prøvde å selge under sitt eget merke på 80-tallet på vingene til Mac-suksessen. Merk deg, det pleide å være en tid da det ikke var gitt at folk ville gripe alt Apple hadde å tilby. iSurfboard, iToy Truck, iClip. Ja, til og med Apple har sine dårlige epler.

Če danes konkurenca pograbi vse kar pride iz eple, pa, verjeli ali ne, temu vedno ni bilo tako. Resda moramo iti za to kar daleč nazaj, pa vendar. Ko je Apple z Mac zadel žebljico na glavico, je to dalo veter v njegova finančna in brand jadra in logično so želeli ta veter izkoristiti. Nič čudnega torej, da so se med drugim podali v surferske vode, saj so ponujali eno najbolj lahkih jadralnih desk (oz. surfov na veter).

LES MER: 30+ retroannonser for Apple-datamaskiner

Na valovih uspeha Mac-a je Apple ponudil superlahki iSurfboard, ki bi vas, preračunano iz takratne cene, danes olajšal za 1773€.
Na valovih uspeha Mac-a je Apple ponudil superlahki iSurfboard, ki bi vas, preračunano iz takratne cene, danes olajšal za 1773€.

LES MER: iPhone 6 prihaja 19. septembra!

Čeprav ima Apple danes res ogromno kolekcijo tehničnih izdelkov, pa verjetno le redki vedo, da so imeli nekoč tudi kolekcijo oblačil. Ta in še mnogo drugih nenavadnih izdelkov se je leta 1986 znašlo v katalogu, ki je slišal na ime »The Apple Collection«. Čeprav je v njem tudi precej takih izdelkov, po katerih se danes kolca vsakemu pravemu hipsterju, pa je veliko tudi takih, ki so hitro popadala iz sicer cvetoče ‘jablane’ in zgnila. A na napakah se učimo in gnilo jabolko je dobro gnojilo, zato dvomim, da bo Apple želel še enkrat ugrizniti v kislo jabolko npr. otroških igrač eller pisalnih miz.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.