Du vil kjenne igjen at BMW M2 Coupé er medlem av M-familien med bind for øynene. At det er en fullverdig M med alle sine karaktertrekk gjenspeiles i den lave støtfangeren foran med luksuriøse luftåpninger og et aggressivt utseende, fremhevede hofter med gjenkjennelige sidespalter, en bred bakende med doble enderør og brede 19-tommers aluminiumsfelger (bane er praktisk talt identisk med M3- og M4-modellene). Den uimotståelig attraktive M2 Coupé tok som sin muse mange kjente modeller fra BMW-racerbilenes historie.
BMW M2 Coupé je nov vstopni model BMW vozil podznamke M in ni le naslednik športnika BMW serije 1 Coupé ampak tudi podaljšek filozofije modela E30 BMW M3 in BMW 2002 Turbo. V primerjavi s klasičnim BMW-jem serije 2 se ponaša z več dodatnimi zunanjimi elementi, ki služijo predvsem zmanjšanju upora (posekajo ga za 5 odstotkov) in vzgona (padec za 35 odstotkov). Poganja ga 3,0 liters V6-motor s tehnologijo M twinpower turbo , ki zagotavlja 465 Nm navora (s funkcijo overboost se lahko ta številka povzpne na 500 Nm) in pri 6.500 vrtljajih v minuti zmore 365 konjev, kar je 60 manj kot jih premore BMW M3. A če konje postavimo v kontekst, torej, če moč primerjamo z maso, ugotovimo, da ima glede na svojo težo – ta je 1452 kilogramov – 244 KM na tono vozila in je prava ”energijska” bomba.
Moč na kolesa prenaša bodisi ročni 6-stopenjski ali samodejni 7-stopenjski menjalnik DCT z dvojno sklopko M DCT, za speljevanje z mesta, ki vas bo prilepilo na sedež kot letalo ob vzletu, je tu sistem Launch Control, za vrtenje pogonskih koles v prazno pa Smoky Burnout, ki omogoča omejen zdrs zadka in posledično drivende. Tega boste morali za obljubljeni pospešek od 0 do 100 km/h v 4,3 sekunde pustiti izklopljenega, za še boljši čas (za dve desetinki) BMW-ja M2 Coupé pa bo poskrbel samodejni menjalnik in aktiviran Launch Control. Končna hitrost je elektronsko zamejena pri 250 km/t, njegove ”izpade moči” pa brzdajo kompozitne zavore.
M2 Coupé je čistokrvni M tudi navznoter. Športni sedeži, športni volan M (Servotronic), pa prestavna ročica M, ”kopanje” v Alcantari in karbonskih vlaknih,… M2 je M kot je dolg in širok. To pa je 4460 in 1577 milimetrov.
Kdaj ga lahko BMW-ja M2 Coupé pričakujemo v slovenskih avtosalonih? Aprila 2016. Za koliko nas bo olajšal ta M235i na steroidih? Za najmanj 64 tusen euro.
Mer informasjon:
bmw.si