Det er ikke feil å oppmuntre folk litt til at det er bedre å adoptere et kjæledyr enn å kjøpe et. Og jo bedre insentivmetoden er, desto mer vellykket blir kommunikasjonen. Dette er de også klar over på World For All, hvor de utarbeidet en strålende kampanje med optiske illusjoner, som de inspirerte folk til å adoptere kjæledyr.
Da bi ljudje v svoj dom sprejeli kakšnega dodatnega hišnega ljubljenčka, so pri indijski agenciji Word For All pripravili vizualno kampanjo. In pri tem ne bi mogli biti briljantnejši. Gre namreč za optiske illusjoner, ki prikazujejo ljudi v takšnih pozah, da v praznem prostoru med njimi nastane oblika hišnega ljubljenčka. K temu spada še preprost, a močan slogan: There’s always room for more. Adopt. (Vedno je prostor še za enega. Posvojite.)
LES MER: Visste du at en hund kan lese tankene dine?
Medtem ko kreativa, ki so jo ustvarili Amol Jadhav in ekipa pri McCann Worldgroup India, zasluženo žanje pozornost za svojo zasnovo, je prav tako izjemno uspešna pri doseganju svojega cilja in sporočilnosti. Posvojitve so se namreč povečale za kar 150 odstotkov. No, to pa dobro uporabljena ustvarjalnost.
Galerija – briljantne optične iluzije ljudi navdihujejo, da posvojijo hišnega ljubljenčka
Mer informasjon:
worldforall.co