Det ville være vanskelig å si et eneste vondt ord om komforten og romsligheten til store Mercedeser, som inkluderer vår test E-klasse stasjonsvogn. Testbilen var sjenerøst utstyrt, inkludert en navigasjonsenhet, som imidlertid ennå ikke hadde «mestret» de siste anskaffelsene av det slovenske motorveikrysset. Siden vi er veldig på vei...
O udobju in prostornosti velikih mercedesov, kamor sodi tudi naš testni karavan razreda E, bi težko zapisali kakšno slabo besedo. Testni avtomobil je bil izdatno opremljen, tudi z navigacijsko napravo, ki pa še ni “obvladala” najnovejših pridobitev slovenskega avtocestnega križa. Kar smo na poti zelo pogrešali, je bil USB-vmesnik, po možnosti s podporo iPod- predvajalnika. Za prvo silo je bil tu sicer priključek AUX-IN, spravljen v sovoznikovem (ohlajenem) predalu, a pri tako dragem avtomobilu bi moral biti USB na seznamu osnovne opreme. Slabši občutek je popravil močan, a umirjen 3,0-litrski turbodizelski motor z močjo 170 kW, ki se je prenašala prek samodejnega 7-stopenjskega menjalnika. Želeno prestavo smo izbirali z obvolansko ročico v slogu ameriških avtomobilov, za ročno prestavljanje sta bili tu še tipki na volanu v slogu formule. Avtomobil je kljub močnemu motorju na testu porabil manj kot 8 l/100 km, zahvaljujoč tudi tehnologiji BlueEfficiency. Prtljažnik je tako z vidika prostornosti kot urejenosti poglavje zase. Doplačljivi Easy Pack Fixkit je s posebnimi zložljivimi pregradami poskrbel za red v prtljažniku, skriti zložljivi plastični zaboj pa je bil dobrodošel ob tedenskem nakupovanju. Zapišimo še, da je prtljažna vrata krmilila elektrika, pri čemer smo pogrešali le možnost zapiranja s pomočjo daljinskega upravljalca – ključa.