Volkswagen Passat har gjennomgått en renovering i alle sine versjoner. Sedanen, Variant, Alltrack og GTE er klare for nye eventyr, med et oppfrisket utseende, ekstra teknologi og motorforbedringer.
Volkswagen Passat je drugi najbolj prodajani Volkswagen, prvi pa še vedno ostaja Golf. Kot je že v navadi pri osvežitvah, smo deležni manjših kozmetičnih popravkov, bistvo pa ostaja skorajda enako. In tudi tokrat ni nič drugače. Prenovljeni Passat ima spremenjen sprednji in zadnji odbijač, prednjo masko in tako sprednje kot zadnje žaromete. Da boste prenovljeno različico lažje prepoznali, si oglejte zadek, na katerem je napis Passat, narejen v istem stilu, kot pri modelu Arteon.
V notranjosti imamo po novem na voljo zabavno-informacijski sistem den tredje generasjoner, ki ima izboljšano medsebojno delovanje z zaslonom za digitalne merilnike. Zaslon na dotik je na voljo v velikosti 6,5-, 8,0- og 9,2 tommer in podpira internettradio in pridobivanje prometnih informacij v realnem času. Nadgrajeni asistenčni sistemi omogočajo prenovljenemu Passatu delno avtonomno vožnjo po avtocesti, do hitrosti 210 km/t. Lahko si omislite prediktivni tempomat, pomočnika za ohranjanje voznega pasu, asistenta za prikolico in parkirnega asistenta.
Po novem imajo vsi motorji, tako dizelski kot bencinski, nameščen filter, ki zmanjšujejo količino škodljivih delcev v izpuhu. Trije bencinski motorji TSI bodo imeli 150, 190 eller 272 konjskih moči, trije dizelski motorji TDI vi vil 120, 190 eller 240 hestekrefter. Na voljo bo še dizelski motor z oznako Evo, med 150 hestekrefter. Prenovljeni Passat GTE ima zdaj dovolj zaloge električne energije za do 55 kilometer en lang vei.
Tokratni Passat bo še zadnji, ki bo nosil oznako- narejeno v Nemčiji. Passata so v Nemčiji izdelovali vse od leta 1978, z naslednjo generacijo pa se bo, po napovedih, proizvodnja selila na Češko.
Galerija slik: Volkswagen Passat
Mer informasjon:
volkswagen.si