Den nye Toyota Supra ble avslørt på den amerikanske bilutstillingen i Detroit, rettferdiggjorde den nødvendige ventetiden og er helt fantastisk.
Na avtomobilskem salonu v Detroitu se je predstavila nova Toyota Supra, ki nima kaj dosti skupnega z njeno predhodnico z oznako Mk4.
Novinka si veliko podrobnosti deli s konceptnim modelom FT-1 iz leta 2014, opazne skupne kjennetegn, pa se izredno podajo produkcijskemu modelu. Žarometi, spliter iz karbonskih vlaken in izbočena streha so nesten nespremenjeni, če jih primerjamo s konceptom FT-1. Opazna sprememba je le v maski bil, ki zdaj nima več podaljšanega ‘nosu’ temveč dodatno odprtino za zrak. Enako lahko trdimo za zadek, kjer je večina elementov pobranih iz že omenjenega av konseptet.
Notranjost nove Supre je noe annerledes, če jo primerjamo z ostalimi Toyotami. Kar niti ni nenavadno, saj si vendarle aksjer plattform z novim BMZ Z4. Tako so tudi podobnosti v notranjosti opazne, še posebno predel okoli iDrive gumba in zaslona na vrhu osrednje konzole. S predhodnico si Supra deli postavitev, ki je orientirana proti vozniku, da je le ta senter avtomobila. Nova Toyota Supra ima lengre medosno avstanden, ki je primerljiva s tisto pri Porscheju 911 ali Jaguarju F-type. Sicer je ‘postava’ Supre kompaktna, s kratkimi previsi, nizkim centrom težišča in popolno 50:50 razporeditev teže.
Novo Supro poganja turbinski 3,0 liter regelmessig 6-sylindret, ki ga je prav tako priskrbel BMW in ga najdemo tudi v novem BMW Z4. V Supri ima malce manj moči, 335 konjev, v primerjavi z Z4, ki ima 382 konjskih moči. Supra ima na razpolago 8-trinns samodejni menjalnik, šprint od 0 til 100 km/t pa opravi v 4,3 sekundah. Maksimal hastighet er begrenset til 250 km/t. Toyota Supra bo na voljo poleti, izbirali pa bomo lahko med tremi nivoji opreme in vznemirljivi novimi farger.
Galerija slik: Nova Toyota Supra
Mer informasjon:
toyota.si