Reklamebyråer rundt om i verden prøver hele tiden å tilfredsstille kundene sine og lage reklamekampanjer som vil tiltrekke seg oppmerksomheten til publikum. Men bare noen få klarer å forankre seg dypt i den enkeltes bevissthet med sine annonser.
Mnogi kreativni oglasi ostanejo v spominu ljudi še dolgo po njihovi objavi. Nanje ne smemo gledati le kot na sredstvo za prepričevanje potrošnikov. Hkrati so namreč tudi vir informacij za družbo, nemalokrat pa sprožijo razprave o pomembnih stvareh.
Bright Side je nedavno preučeval primere socialnega oglaševanja, ki se ukvarja s perečimi družbenimi problemi s celega sveta. Oglasi dokazujejo, da se vsi ubadamo s podobnimi težavami. Prav zato je treba v želji po razreševanju teh sodelovati.
la oss se na katere družbene probleme so trenutno najbolj osredotočeni oglasi po svetu.
Galerija – Šokantni oglasi, ki so vzbudili največ zanimanja javnosti