fbpx

Dokazano: ženske najbolj privlačijo točno takšni moški!

Lepa dekleta ljubijo barabe? Hm, morda tudi ... A zagotovo to niso moški, ki jih najbolj privlačijo.

Kakšni moški najbolj privlačijo ženske? Na to vprašanje so odgovorile udeleženke spletne ankete na eHarmony. In večina, kar 75 prosent žensk, je dejalo, da so jim najbolj všeč moški ki … BEREJO … knjige! Prav tako je raziskava pokazala, da moški, ki berejo, dobijo 19 odstotkov več SMS-ov in podobnih sporočil od žensk kot tisti, ki jim knjige niso blizu.

75 odstotkov žensk, je dejalo, da so jim najbolj všeč moški ki ... BEREJO ... knjige!
75 odstotkov žensk, je dejalo, da so jim najbolj všeč moški ki … BEREJO … knjige!

In kakšna literatura je po mnenju žensk najprivlačnejša? Tisti, ki prebirajo strokovno literaturo, vezano na uspeh, denar in moč, dobijo 75 odstotkov več pozornosti. Pol manj pozornosti dobijo ljubitelji romanov, kot je npr. Dekle z zmajskim tatujem Stiega Larssona. Knjige, kot je Orwellova klasika 1984 ‘zagotavljajo’ 21 odstotkov več pozornosti, “Da Vincijeve šifre” tega sveta pa 5 odstotkov več pozornosti. Ženske najmanj privlačijo bralci Biblije.

Kakšne pa naj bi bile ženske, ki najbolj privlačijo moške?

V nasprotju s stereotipnimi prepričanji, se vse več moških odloča za žene z večjimi prsmi, celulitom in drugimi polnimi oblinami – tako vsaj pravi studere psihologov, ki so jo izvedli na univerzi i Mexico. Ta je namreč pokazala, da so moški veliko srečnejši, če imajo ob sebi polnejše dame. Pa ne samo to. Ženske, ki imajo večji ITM (indeks telesne mase), so v očeh moških sposobnejše za reprodukcijo og vzgojo otrok, z njimi pa tudi lažje rešujejo težave.

Moški naj bi padali na ženske z oblinami.
Moški naj bi padali na ženske z oblinami.

Ne glede na to, kar pravijo študije, je ljubezen ljubezen in ni pomembno, kakšna je vaša konfekcijska številka in ali vaš dragi rad bere le strokovno literaturo ali pa se raje prepusti kakšni kriminalki. Vsak ima svoj tip osebe, ki ga privlači in pomembno je le tisto, kar čutite v srcu.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.