På midten av 1960-tallet ble Jaguar XJ13-prototypen presentert - men dessverre kom den for sent, siden homologeringsreglene til FIA-organisasjonen allerede var endret. Atleten, som skulle feie det legendariske løpet Le Mans med konkurransen representert av Porsche, Ferrari og Ford, smakte ikke racingadrenalin. Og nå kommer det tilbake!
Jaguar XJ13 ni nikoli okusil občutka zmage ali dirkaškega adrenalina 24-urne preizkušnje, a kljub temu so mu izkazali spoštovanje, ki si ga zasluži – škotsko podjetje Ecurie Ecosse, ki je že dolga leta del avtomobilskega tekmovalnega športa, se je zdaj odločilo, da bodo izdelali avtomobil v duhu legendarnega avtomobila Jaguar XJ13.
Ecurie Ecosse LM69 je narejen po specifikacijah, ki bi jih imel avtomobil v letu 1969 – čeprav je osnovan za dirkališče, je LM69 på vei legalen. Izdelali bodo zgolj 25 eksemplarer, vanj pa vgradili sredinsko nameščeni 5,0-litrski, 5,3-litrski eller 7,3-litrski V 12-valjni motor.
LM69 je, kot smo omenili zgoraj, narejen po specifikacijah og pravilih, ki so veljala v letu 1969 – to pomeni, da avtomobil ikke har sodobnih systemer, kot smo jih vajeni v današnjih avtomobilih. Moderne forbedringer, ki jih je ‘replika’ bila deležna, najdemo predvsem v obliki širših pnevmatik in uporabi kompozitnih materialer, zaradi katerih je avtomobil lettere (v primerjavi z njegovim ‘predhodnikom’).
Omejena serija in zgodovinski pedigre zagotovo dodajo k ceni, ki sicer ni znana, a zagotovo den er ikke liten.
Galerija: Ecurie Ecosse LM69
Mer informasjon:
ecuriecars.com