Teknikgiganten Facebook har annonsert bruken av utvidet virkelighet (AR) og andre nye reklameverktøy som snart vil være tilgjengelig på det sosiale nettverket. Noen selskaper som favoriserer annonsering på sosiale nettverk har allerede hatt muligheten til å teste de nye funksjonene.
Facebook je pred kratkim predstavil set orodij, ki bodo razvijalcem programske opreme omogočile, da svojim potencialnim strankam ponudijo preizkušanje izdelkov že pred nakupom.
Sephora je eno izmed prvih podjetij, ki je uporabilo nov način oglaševanja, ki temelji na razširjeni resničnosti. Potrošniki lahko odslej Sephorine kosmetiske produkter preizkusijo, še preden se odločijo, da jih bodo naročili.
Po tem, ko se je razširjena resničnost že zasidrala na Facebookovi aplikaciji Messenger, si zdaj svojo pot utira tudi na ‘zid’. Novo orodje preizkušajo številna podjetja, kot je denimo Michael Kors. Le kdo se ne bi želel prepričati, ali mu določena sončna očala res pristajajo?
Facebook se prav tako želi s funkcijo za ustvarjanje videoposnetkov po robu postaviti YouTubu. Nova pridobitev omogoča ustvarjanje oglasov z združevanjem več sličic, obogatenih z logotipom podjetja.
Pred kratkim je Instagram, ki je v lasti Facebooka, uvedel IGTV. Ta je namenjen objavljanju posnetkov z dolžino do ene ure in je tako v veliko pomoč oglaševalcem. Kmalu boste v Instagramovih sponzoriranih zgodbah opazili tudi označbe, ki vas bodo preusmerile na spletno stran proizvajalca izdelka. Z gotovostjo lahko zatrdimo, da je oglaševanje na družbenih omrežjih v velikem razcvetu.