Forbes magazine publiserte den siste listen over de mest verdifulle merkene i verden. Er dette sjette året på rad for Apple, som i år for første gang på 13 år har registrert et fall i overskudd og omsetning, eller har vi en ny linjal på rangeringen?
Forbes je objavil seznam najvrednejših blagovnih znamk na svetu za leto 2016. Apple kljub padcu dobička in prihodka (v prvem četrtletju je ustvaril ”zgolj” 50,56 milijarde ameriških dolarjev prihodkov od prodaje, kar je skoraj 8 milijard manj kot v istem obdobju lani) ostaja najvrednejša znamka na svetu, kar je gotovo obliž na rane katastrofalnega poročila za prvo četrtletje za podjetje iz Cupertina.
LES MER: Apple: 11 fakta som vil sjokkere deg!
Pogled na Forbesovo letno poročilo o vrednosti blagovnih znamk razkriva, da Apple ostaja trdno v sedlu. Njegova vrednost je namreč ocenjena na 154,1 milijarde ameriških dolarjev, kar je 87 odstotkov več kot vrednost znamke Google, ki je druga. Katere druge znamke so se uvrstile med deseterico in na koliko so ocenjene, izveste v nadaljevanju.
Najbolj vredne znamke na svetu 2016:
Mer informasjon:
forbes.com