Če je prihodnost električna, potem je ta Audi dokaz, da zna biti tudi prefinjena, uglajena in – najpomembneje – tiha kot vaša tašča, ko ji ni nič jasno. Novi Audi A6 e-hybrid 2026 je priključni hibrid, ki ni več le "most" do elektrike, temveč most, na katerem se boste hoteli ustaviti, odpeti suknjič in reči: "Ja, tale avto ima smisel."
Zdaj že legenda iz Ingolstadta – Audi A6 e-hybrid – prihaja z večjo baterijo – 20,7 kWh neto kapacitete (za referenco: prejšnji A6 PHEV jih je imel okoli 14 kWh) – kar pomeni do 111 km električne vožnje v mestu. Če ne živite ravno na Mangartu, to pomeni: vsak dan v službo in nazaj brez motorja. In brez slabe vesti.
Naj vas številka ne zavede – to ni EV za milenijce, ki se bojijo pospeševanja. To je poslovna ladja z dušo in trenutnim navalom navora.
Audi A6 e-hybrid: dva okusa moči: 295 ali 362 konjev
Osnovni model Audi A6 e-hybrid s 295 KM in 450 Nm, ki od 0 do 100 km/h potrebuje 6,0 s. In močnejšega z 362 KM in 500 Nm, ki ta čas skrajša na 5,3 s. Oba imata 141-konjskega električnega sodelavca, vgrajenega kar v 7-stopenjski S tronic. Vse skupaj pa žene seveda Quattro.
Pa še podatek za tiste, ki se ob sobotah preganjate po nemški avtocesti: v električnem načinu gre do 140 km/h, z bencinom pa do 250 km/h.
Tišina, ki jo lahko slišiš
Audi je šel “all in” na udobje. Akustična stekla, nova tesnila, 30 % več zvočne izolacije, posebne pene v gumah (če imate 19-palčna platišča ali več) in celo nova oblika zobnikov v menjalniku. To ni pretiravanje – to je german engineering v najboljšem smislu. Tista vrsta tišine, ko začneš med vožnjo poslušat, če morda pesem tule v glavi ni resnično zunaj.
Koliko? Ja, pa saj veste, Audi…
V Nemčiji se osnovna Audi A6 e-hybrid začne pri 65.800 €, močnejša pri 68.300 €. Avant? Od 75.050 € naprej, oziroma 77.550 € za polno opremljenega z rdečimi čeljustmi in paketom S line. (V oklepaju za bralce čez lužo: od 70.500 do približno 83.000 USD)
Moje mnenje: hibridi z 200 km elektrike bodo rešili prihodnost
Če me vprašate – in vem, da me, saj to berete – prihaja doba velikih hibridov. Ne tistih polovičnih, ki komaj prevozijo 30 km, ampak pravih gospodov, ki bodo električno zdržali 150, 180 ali celo 200 kilometrov. In zakaj je to pomembno?
Ker je električni avto super … dokler ne greste na morje ali vas na podeželju. Takrat si pa želite 70-litrski rezervoar in Quattro pogon.
In tukaj je Audi A6 e-hybrid logičen naslednji korak. Elegantna sinteza dveh svetov. Kot če bi Tesla in Mercedes dobila otroka, ki ne jamra pri –15 °C in ne kriči, ko ga peljete čez Ljubelj.
Zaključek: elektrika s karakterjem
Audi A6 e-hybrid 2026 ni poskus, ni test, ni vmesna faza. Je polnopraven avto za ljudi, ki hočejo elektriko, a ne marajo kompromisov. Je avto za tiste, ki se ne bojijo prihodnosti, a si ne želijo pozabiti preteklosti. In kar je najboljše – je tišina, ki govori več kot izpuh.