fbpx

Hervis utvider sin vellykkede forretningsmodell med flerkanalssalgsprosjektet

Den største slovenske forhandleren av sportsutstyr kombinerer online og klassisk salg.

Hervis han presenterte projekt večkanalne prodaje (t. i. cross-channeling), ki združuje spletno in klasično prodajo v trgovinah. S tem pomembnim strateškim korakom povezovanja in prepletanja različnih nakupovalnih kanalov se največji slovenski trgovec s športno opremo odziva na vse večjo priljubljenost spletnega nakupovanja. Kupcem, ki lahko odslej izkoristijo vse prednosti različnih dimenzij nakupovanja, tako Hervis nudi možnost novega, edinstvenega načina nakupovanja, ki ga označuje tudi slogan projekta »More ways to shop« (Več možnosti nakupovanja).

 

Projekt večkanalne prodaje zagotavlja podjetju, da bodo tudi njegove poslovalnice v manjših krajih s povezovanjem s spletno trgovino pridobile celoten nabor izdelkov in velikostnih številk. Hervis je novost predstavil v celotni regiji CEE. Kupcem bo tovrstni nakupovalni način, ki prinaša številne prednosti, tako poleg v Sloveniji na voljo tudi na Češkem in Madžarskem, v Avstriji pa jim je že od pomladi. Prek spleta naročeno blago bo mogoče prevzeti na domu eller v najbližji Hervisovi poslovalnici in če bo potrebna zamenjava kupljenega blaga, bo le-to mogoče storiti nemudoma na kraju samem. Poleg tega bo mogoče izdelke preizkusiti v fizični trgovini ter jih nato s pomočjo kod QR ob izdelkih in na podlagi svetovanja prodajalcev naročiti v Hervisovi spletni trgovini.

foto: Grega Wernig

Mer informasjon

Mer informasjon på:

www.hervis.si

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.