fbpx

Honor imponerer også på filmlerretet: Doctor Strange

Honor, Huaweis søstermerke, har deltatt i den mye etterlengtede filmen kalt Doctor Strange. Honor tilbyr avanserte telefoner som primært er rettet mot tusenårsgenerasjonen. Med dem nærmer han seg brukeren på en ungdommelig måte og tilbyr den høyeste kvaliteten til den beste prisen!

Sodelovanje z legendarnim Marvel Studios je najnovejša kreativna in dinamična poteza, s katero Honor predstavlja svojega paradnega konja, telefon Ære 8. Honor odločno sledi drugačnemu pristopu s široko paleto partnerstev, ki obsegajo svet glasbe, filma, iger na srečo in ekstremnih športov.
“Resnično želimo, da bi milenijci prepoznali Honor kot blagovno znamko, ki jim je blizu. Veseli smo partnerstva z globalno blagovno znamko Marvel, ki bo s filmom navdih za gledalce po vsem svetu. Imamo skupen cilj: opolnomočiti in navdihniti svoje uporabnike,” je povedal Steven Wang, vodja trženja pri Honor.

Glavno vlogo v filmu Doktor Strange bo prevzel za oskarja nominirani igralec Benedict Cumberbatch (Sherlock, Zvezdne Steze: V temo). Cumberbatch v filmu igra egoističnega nevrokirurga Stephena Strangea, ki si med avtomobilsko nesrečo poškoduje obe roki, kar mu onemogoči opravljanje poklica. Odločen, da si povrne nazaj svoja zdrava uda, se odpravi na Himalajo, kjer prebiva samotar, imenovan Starodavni. S pomočjo Starodavnega odkrije svet misticizma in starodavnih urokov.
Bogat ekosistem barv, tehnologije in navdihujočih karakterjev je popoln splet za prikaz tehnologije Honor. Ta spodbuja uporabnike, da si postavljajo visoke cilje, ostajajo mladostni in predvsem pogumni, kar povzema tudi njihov slogan »For the brave«.

Z napredno dvojno kamero, bralnikom prstnih odtisov in steklenim dizajnom pametni telefon ponuja neskončne možnosti uporabe. Honor 8 je dostopen tudi v Sloveniji v vseh barvnih kombinacijah: safirno modri, beli in črni. Na voljo je pri operaterju Telemachus in v prosti prodaji v Big Bangu.

Mer informasjon

Za več informacij obiščite:
telemach.si
hihonor.com

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.