Instagram postaja Snapchat. Tudi on namreč uvaja možnost pošiljanja izginjajočih vsebin. Poleg možnosti pošiljanja fotografij in videoposnetkov za enkratno uporabo je Instagram, ki je v lasti Facebooka, predstavil še eno pomembno novost, in sicer možnost predvajanja v živo. Nedavno je Instagram lansiral tudi Instagram Stories in postal spletna trgovina.
Instagram poskuša ostati pomemben, zato ohranja stik z mladino na vse možne načine. Tudi s posnemanjem. Predstavil je namreč novost, ki je neločljivo povezana z aplikacijo Snapchat – možnost pošiljanja vsebin, ki s telefona po določenem času izginejo.
Zdaj bodo lahko tudi uporabniki Instagrama svojim sledilcem in ostalim pošiljali izginjajoče se fotografije in videovsebine. To bomo storili prek funkcije ”Direct message”. Vsebina bo izginila takoj, ko si ji bo prejemnik ogledal. Poleg tega bo pošiljatelj obveščen, ali je prejemnik naredil posnetek zaslona.
LES MER: Aplikacije 2016: najboljše Instagramove aplikacije za povečanje števila sledilcev
Instagram pa je še dodatno razširil paleto funkcij. Po tem, ko je nedavno omogočil netthandel in dodal Instagram Stories, še eno snapchatovsko funkcijo, zdaj omogoča tudi prenos v živo, nemlig do največ ene ure. Komentarje boste lahko med oddajanjem izklopili, po želji pa boste obveščeni, če bi kanal, ki mu sledite, začne oddajati v živo. Prevajanje v živo bo delovalo po principu Faceboookove tjenester Live, s to pomembno razliko, da Instagram vsebine ne bo shranil.
Galerija – Instagram zdaj tudi z izginjajočimi vsebinami in predvajanjem v živo:
Mer informasjon:
instagram.com