fbpx

Luka Janežič: "For meg representerer de olympiske leker oppfyllelsen av drømmer, adrenalin og stolthet."

Fem måneder før starten av vinter-OL i PyeongChang 2018 er forberedelsene til denne store sportsbegivenheten i full gang. Fra 2. september kan seere av små skjermer se Coca-Colas annonse #vednopodpiraj, der også atleten og engangsdeltakeren i sommer-OL Luka Janežič dukker opp.

Televizijski oglas Coca-Cole v Sloveniji vključuje trenutke, ki izžarevajo čustven naboj treh uspešnih slovenskih športnikov, ko imajo ti zaprte oči. »Olimpijske igre mi predstavljajo izpolnitev sanj, adrenalin in ponos. Podpora navijačev mi veliko pomeni, saj bi bila brez nje moja športna pot veliko težja. Sodelovanje s Coca-Colo je super izkušnja in priložnost ne le za odlično promocijo mene, temveč atletike nasploh,« je poudaril Luka Janežič, ki mu v oglasu družbo delata še plavalka Anja Klinar in nekdanji smučar Jure Košir.
Televizijski oglas v podporo slovenskemu olimpijskemu gibanju je nastal v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije-Združenjem športnih zvez (OKS-ZŠZ), s katerim je Coca-Cola v Sloveniji aprila 2017 podpisala štiriletno sponzorsko pogodbo. Družba The Coca-Cola Company tako ohranja najdaljši neprekinjen odnos z olimpijskim gibanjem na globalni ravni in od letos širi olimpijski duh in spodbuja aktivno športno udejstvovanje vseh generacij tudi na slovenskih tleh. S pobudo 1TP10 Støtte alltid spodbuja slovenske potrošnike, da si drznejo sanjati najmogočnejše sanje skupaj s slovenskimi športnimi junaki in, predvsem, da jih pri uresničevanju sanj brezpogojno podpirajo v času vzponov in padcev.

Mer informasjon

Mer informasjon:
coca-cola.si
facebook.com/Coca-Cola
instagram.com/cocacola_slovenija
youtube.com

Forsidebilde: Matic Bajželj / Luka Janežič si pred pomembnim nastopom pred očmi naslika sebe kot zmagovalca v cilju.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.