fbpx

De enkleste passordene i verden som du også bruker!

Er passordene du bruker for å beskytte de forskjellige kontoene dine på nettet sikre? Du kan bare håpe at de ikke er blant de enkleste å tyde i verden.

Rezultati raziskave, ki jo je izvedel britanski Nacionalni center za kibernetsko varnost (NCSC), razkrivajo najlažje razvozljiva gesla na svetu. Mnoga od njih smo v tej družbi pričakovali, medtem ko so druga poskrbela za nepričakovano presenečenje.

Nič nenavadnega ni, da je največ ukradenih računov (23 milijonov) zaščitenih z geslom “123456”. V kategorijo gesel, ki hekerjem močno olajšajo delo, se uvrščajo še “123456789”, “qwerty”, “1111111” in nenazadnje tudi sama beseda “password” (v prevodu geslo).

Ali se je med najlažje razvozljimi gesli znašlo tudi vaše geslo? Spremenite ga, preden bo prepozno!
Ali se je med najlažje razvozljimi gesli znašlo tudi vaše geslo? Spremenite ga, preden bo prepozno!

Raziskovalci so iz nabora podatkov izbrskali še nekatera lahko ugotovljiva gesla. Med temi so se denimo znašla imena angleških nogometnih klubov, kot so “liverpool”, “chelsea"og"manutd”. Priljubljena so tudi imena oseb, pri čemer se največ ljudi odloča za gesla “Ashley”, “Michael"og"Daniel".

Posebno omembo si zasluži rock skupina Blink-182, ki je blestela predvsem v 90. letih prejšnjega stoletja. Kljub temu se mnogi uporabniki še danes odločajo, da svoje račune zaščitijo z geslom “blink182”. To lahko po vsej verjetnosti pripišemo dejstvu, da je ime skupine sestavljeno iz črk in števk. Nad presenetljivo novico je bil navdušen bas kitarist in vokalist Mark Hoppus, ki je svoj odziv delil na Twitter.

Mark Hoppus je bil navdušen nad rezultati raziskave.
Mark Hoppus je bil navdušen nad rezultati raziskave.

Študija je prav tako pokazala, da kar 42 % ljudi pričakuje, da bodo zaradi spletnih prevar izgubili denar. Zaščita na spletu je vsekakor izjemnega pomena, zato vam predlagamo, da izberete geslo, ki ga bo sila težko razvozlati.

Mer informasjon

Mer informasjon:
ncsc.gov.uk

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.