Lexus LS je prvič zapeljal na ceste, ko Slovenija sploh še ni bila samostojna država, tudi 28 let pozneje pa še zdaleč ni za v pokoj. LS velja za pionirja na področju hibridnih pogonskih sklopov, ki je iz motorne palete že pred časom odstranili dizelske motorje. V Detroitu je Lexus predstavil predstavnika pete generacije. Spoznajte novega Lexus LS.
Japonska prestižna znamka Lexus je na avtomobilskem salonu v Detroitu (NAIAS 2017), kamor je Toyota leta 1989 prav z modelom LS peljala to znamko, predstavila peto generacijo modela Lexus LS.
LES MER: Lexus LIT IS – en sedan dekket av 41 999 lysdioder
Novi Lexus LS (2017) je izdelan na podaljšani različic platforme GA-L, ki so jo uporabili tudi pri modelu Lexus LC 500h. Glede na predhodnika je novinec zrasel v dolžino, pridobil na medosni razdalji in postal nižji. To prinaša bedre kjøreegenskaper in bolj športno usmerjenost. Opremili so ga s hišnim upravljanjem vozne dinamike VDIM četrte generacije, na račun trdnih, a lahkih materialov pa je odvrgel kar precej kilogramov.
Zanj so razvili nov 3,5-litrski motor V6 z dvema turbopolnilnikoma, ki zmore 418 KM, kar je zavidanja vreden podatek za šestvaljnika. Od 0 do 100 km/h se izstreli v 4,6 sekunde, za kar je zaslužen tudi 10-stopenjski samodejni menjalnik, ki si ga je Lexus LS sposodil pri modelu Lexus LC 500h. Opremili so ga z žarometi s tehnologijo Full LED in infozabavnim sistemom Touch Pro z novim HD-zaslonom na dotik. Nanj so namestili tudi aplikacijo ReRun, ki je nastala z znamko Bli profesjonell. Ta prikazuje sliko vgrajene kamere, ki jo i virkeligheten dopolnjujejo podatki o hitrosti, poziciji stopalke za plin, prestavah, težnem pospešku, delovanju menjalnika …
Galerija – novi Lexus LS (2017):
Mer informasjon:
lexus.com