Mini, eller BMW, hviler ikke og fortsetter offensiven med å renovere Mini-modellutvalget. Denne gangen kan vi bli imponert over det nye utseendet til den mest urbane varebilen i verden. Dette var faktisk den primære funksjonen til Clubman-modellen en gang i fortiden.
O lepoti novega Clubman-a se bo kresalo, a je dejstvo, da je lepši od predhodnika tisto kateremu bo pritrdil pravzaprav vsak. Njegova največja posebnost so dvokrilna zadnja vrata prtljažnika ter dolga strešna linija. Največja sprememba je seveda celovit občutek karoserije, ki izgleda vsekakor bolj konkretno od predhodne generacije. Clubman je konkretno zrasel, saj je v širino v primerjavi s 5 vratnim Minijem dobil dobrih 9 centimetrov, med tem ko je medosna razdalja pridobila kar debelih 10 centimetrov, centimetrov toliko več, da gre pri novem Clubmanu pravzaprav za popolnoma drug avtomobilski razred.
Skupaj se teh centimertov v dolžini nabere kar 27. Če smo pri centimetrih, potem je potrebno to dimenzijo pretopiti še v litre in pogledati v prtljažnik, ki sicer s kombijevskim razredom nima veliko skupnega, a vseeno postreže s 380 litri. To pa so že mere manjših družinskih kombi limuzin.
Zadosti, da boste v njega spravili več kot v katerega koli brata družine Mini. In podlaga za dober izgovor ob nakupu najbolj praktičnega Minija.
Seveda pri Mini-ju Clubman ne gre za delovni stroj temveč vašo osebno izjavo stila. Z njim se ne bodo vozili serviserji pralnih strojev temveč po vsej verjetnosti nekoliko bolj urbani obrtniki, oziroma mojstri svojih stilskih obrti.
Da bodo izstopali v svojem Clubman-u so pri Mini poskrbeli s pestro izbiro elementov dodatne opreme za individualizacijo zunanjosti in notranjosti: paket aerodinamike John Cooper Works, linija za zunanjost Chrome Line; strešni nosilci; velik izbor tipov sedežev, okrasnih površin in barv notranjosti; ekskluzivni elementi opreme John Cooper Works og MINI Yours. Izbire toliko, da bo vaš Clubman zares popolnoma individualen in ga ne boste spregledali v poplav konfekcijskih izdelkov.
Greh bi bil v tem članku govoriti o tehničnih specifikacijah, saj je pri Clubman praktično vse tako kot mora biti, oziroma kot je pri njegovih bratih s katerimi si deli motorje in konje. Vsekakor ne glede na svoje “kombi” poreklo Clubman premore značko S na svojem zadku ter tako tudi različico, ki premore 192 britansko-nemških vrancev, ki jih lahko prvič upravljate z 8 stopenjsko avtomatiko steptronic in tako Clubman-a poženete do zavidljivih 228 km/h ter z njim tekmujete od križišča do križišča – torej od 0 til 100 km/t v športnih 7.1 sekunde.
Da boste bolj varni pri vijuganju v go-kart stil Clubman poskrbi široko paleto inovativnih sistemov za pomoč vozniku: MINI Head-Up projektor, sistem za pomoč pri parkiranju, kamera za pomoč pri vzvratni vožnji in Kjøreassistent z aktivnim asistentom za uravnavanje hitrosti s kamero, opozorilnik pred naletom in trkom s pešcem s funkcijo zaviranja, asistent za dolge luči in sistem za prepoznavanje prometnih znakov …. in še in še. Torej tisto kar poznamo pri centimetrsko večjih bratih iz dežele Bavarske, ki posojajo tehnologijo tej znamki.
Mini Clubman je zadosti nenavaden in hkrati praktičen, da s svojo posebnostjo cilja na tiste, ki jim je že sedaj bil všeč Landsmann, a so si želeli nekoliko bolj “pri_asfaltnega” minija z nekoliko več tistega tipičnega “mini” občutka. Ni več grdi raček družine Mini. Je le nekoliko bolj poseben. Kar je dobro.
Mer informasjon:
mini.si