fbpx

Den nye Volvo XC60 (2017): med en passasjerkabin der luften er like ren som på fjellet

Novi Volvo XC60 (2017)

Den etterlengtede nye Volvo XC60 er her. Volvo avduket den nye generasjonen av sin mellomstore SUV på bilutstillingen i Genève. Forgjengeren var på markedet i ni år. På mange måter deler den nye Volvo-SUV-en plattformen og designelementene med den større XC90-modellen.

Hva devet let je bilo potrebnih, da je na trg prišel novi Volvo XC60, srednje veliki SUV. Aktualna generacija je bila prava uspešnica, saj je model predstavljal kar 30 odstotkov prodaje Švedov. Poleg vse najnovejše tehnologije za informiranje, razvedrilo in varnost omogoča tudi delno avtonomno vožnjo. Stoji na skrajšani platformi SPA, ki si jo lasti serija 90 (XC90, S90 in V90).

Novi Volvo XC60 bo moral zapolniti velike čevlje.
Novi Volvo XC60 bo moral zapolniti velike čevlje.

Paleta motorjev obsega bencinske in dizelske motorje, katerih moč se razteza od 187 do 316 ”konjev”, na voljo pa je tudi hibridni pogon T8 Twin Engine, ki z mesta do 100 km/h pospeši v 5,3 sekunde. Vsi motorji so štiricilindrski, in sicer dva dvolitrska dizelska (D4 s 187 KM in D5 z 232 KM) in dva dvolitrska bencinska agregata (T5 z 251 KM in T6 s 316 KM).

V potniški kabini je zrak svež kot v gozdu.
V potniški kabini je zrak svež kot v gozdu.

Krasi ga poseben filter, ki bo onesnaženemu zraku onemogočil vstop v potniško kabino, v kateri bo, kot pravijo, ”svež skandinavski zrak”.

LES MER: Volvo: med concierge-tjenesten trenger du ikke lenger å gå til pumpen eller bensinstasjonen


Volvo je bil vedno izjemno varen avto in tako ostaja še naprej. Novi Volvo XC60 bo vozniku s samodejnim premikanjem volana pomagal iz nevarnega območja v različnih kritičnih situacijah. S samodejnim krmiljenjem so namreč nadgradili sistem Byens sikkerhet, ki je namenjena situaciji, ko zgolj zasilno zaviranje ne bi bilo dovolj za izogib trku. Terenec bo prevzel nadzor in se izognil oviri (živali, pešcu) med hitrostmi 50 in 100 km/h.

Na osnovi samodejnega krmiljenje deluje tudi sistem Oncoming Lane Mitigation (izogibanje nasprotnemu pasu), ki pomaga pri izogibanju trka z vozilom na sosednjem voznem pasu. S samodejnim krmiljenjem pa je nadgrajen tudi sistem za zaznavanjem mrtvega kota BLIS (Blind Spot Information System). V tem primeru voznika vrne na sredino svojega voznega pasu.

”Vse tri funkcije pomenijo tudi pomemben korak v smeri avtonomne vožnje,” pravi direktor Volvovega varnostnega centra Malin Ekholm. Novi Volvo XC60 bo na voljo od juli 2017 lengre.

Galerija – novi Volvo XC60 (2017):

Mer informasjon

Mer informasjon:
volvocars.com

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.