Etterfølgeren til Opel Astra OPC var etterlengtet, men vi fikk en stor overraskelse. I stedet for den overfylte Astra, introduserte Opel en mer effektiv, mer presis og mer giftig versjon av deres større Insignia sedan. Fra nå av vil den bære GSi-merket.
Opel Insignia GSi se bo od Insignie Grand Sport ločila v dovolj podrobnostih, da boste lahko v trenutku vedeli, katera izmed njiju se je ravnokar peljala mimo vas. Športna različica bo imela spremenjeni dizajn, vzmetenje, zavore in še bolj dodelano notranjost. Na zunaj jo boste prepoznali po bolj agresivnih odbijačih, bleščečih 20-tommers felger, športnimi stranskimi pragovi, rdeče pobarvanimi zavornimi čeljustmi og všečnemu zadnjemu spojlerju.
Opel trdi, da je Insignia GSi na Nürburgringu hitrejša od prejšnje generacije Insignie OPC, čeprav ima GSi namesto šestih “le” štiri valje. In lahko jim mirno verjamemo, saj ima štirivaljni turbo motor med dvema litroma prostornine Ikke sant 260 konjskih moči. Poleg tega je GSi za 160 kilogramov lažji od OPC-ja, ima nižje težišče og firehjulsdrift, s tem pa več oprijema, kar zagotovo prispeva k boljšemu rezultatu na pisti. Govori se tudi o dizelski različici, ki naj bi bila na voljo v prihodnjem letu.
LES MER: OPEL INSIGNIA GRAND SPORT (2017): NAJLEPŠA INSIGNIA DO ZDAJ
V notranjosti bodo kraljevali športni usnjeni sedeži, ki bodo nudili tako udobje ob dolgih vožnjah kot tudi dober športni oprijem pri dinamični vožnji. Imeli bodo celo gretje, hlajenje in masažo, vsak izmed njih pa bo posebej izdelan za GSi-različico Insignie in bo tudi nosil izvezen GSi-emblem. V živo nam jo bodo prvič predstavili na frankfurtskem avtosalonu v sredini septembra. Če sklepamo po dizajnu aktualne Insignie, bo njena športna različica še večja paša za oči.
Galerija slik: Opel Insignia
Mer informasjon:
opel.si