Peddy Mergui, kunstner og designer, med verket Wheat is Wheat is Wheat, er formspråket til noen av de mest kjente motemerkene – Versace, Bvlgari, Dolce & Gabbana, etc. – brukes i næringsmiddelindustrien. Han gjorde det samme med merker som Apple, Nike og Ferrari. Så hvordan ville produktemballasje se ut hvis Apple en dag bestemte seg for å selge melk og Ferrari bestemte seg for å selge pasta?
Peddy Mergui, rojen Maročan, živeč v Izraelu je s svojim delom in razstavo Wheat is Wheat is Wheat dosegel fascinantne in groteskne rezulate. Z infuzijo embalaže naših najbolj osnovnih dobrih z vrednotami prestiža in luksuza je raziskal dinamične in pogostno zabrisane etične meje oblikovanja v potrošniki kulturi.
Razstava je namenjana izpostavitvi izziva s katerim se oblikovalec sooča, ko je zadolžen za spodbujanj gospodarskih interesov, medtem pa si želi ostati zvest lastnemu moralnemu kompasu. Različni eksponati združujejo oblike in podobe iz sveta potrošnje s koncepti s področja etike potrošnikov.
eple bi nam namreč zavoljo imidža lahko prodal mleko za 8 evrov, Nike pa pomarančo za 4 evre. In če bi, kaj to pove o nas?
Duhovito in provokativno delo Wheat is Wheat is Wheat (Pšenica je pšenica je pšenica), nam tako pusti več vprašanj kot odgovorov.
LES MER: Cristina Guggeri: Verdensledere fanget på toalettet
V galeriji si oglejte produkte Wheat is Wheat is Wheat.
Mer informasjon:
peddymergui.com