Med 911 GT3 RS har Porsche helt utvisket grensen mellom racerbil og landeveisbil, noe den har oppnådd med en kombinasjon av kraft, forbedret aerodynamikk og vektreduksjon, og dermed gått den fine linjen av lovlig, men fortsatt brukbar på offentlig vei. Den ble presentert på den 85. bilutstillingen i Genève, hvor den flyttet fra Nürburgring-banen, hvor den satte Porsches beste tid på 7 minutter og 29 sekunder.
Porsche 911 GT3 RS je na račun tehnologije in izgube 10-ih kilogramov glede na predhodnika, uspelo še nekoliko bolj zabrisati mejo med dirkalnikom in cestnim avtomobilom. Poglejmo podrobneje. Obuli so ga v 20 in 21-colska kolesa (265/35 ZR 20, 325/30 ZR), mu izboljšali aerodinamiko in težišče, izpopolnili sistem upravljanja in ga oblekli v lahek a trpežen dizajn (streha iz magnesium; pri manjši teži so velik delež odigrala karbonfiber, razpršena po raznih ”oddelkih” avtomobila).
LES MER: Omejena serija porsche 911 GTS Club Coupe ob 60. obletnici
Pod pokrovom ”brbota” 4.0-litrski motor s ”six-packom” cilindrov in 500 konji (368 kW). Od 0-100 km/h se pomudi vsega 3,3 sekunder, še dodatnih 7,6 pa si jih vzame, da doseže 200 km/h. Za prenos moči so zaposlili PDK samodejni menjalnik. Porsche je delal tudi na zavorah in 911 GT3 RS opremil z zavornimi diski 380 mm, ki so učinkovitejši, ter povezljivosti- aplikacija Porsche Track Precision. In čeprav je pri takem avtomobilu vprašati po porabi enako, kot žensko po letih, mu ni treba prav nič skrivati. Povprečna poraba je namreč ”le” 12.7 litra na 100 km. Kljub moderni notranjosti ta ostaja športnega duha.
Galleri:
Mer informasjon:
www.porsche.com