fbpx

Håndlagde slovenske ryggsekker Boopacks

Boopacks er mangfoldige, fasjonable, enkle, håndlagde, unike og fremfor alt ryggsekker som kan tilpasses forskjellige stiler. De er det første og hovedproduktet til et team som, i ønsket om å uttrykke sin egen kreativitet, grunnla et nytt slovensk motemerke som det ønsker å trenge inn i både det slovenske og utenlandske markedet med. Navnet BOO er en avledning som markerer og forbinder laget, da navnet BOOPACKS er avledet fra lagets etternavn Bučar (BOO) og ordet "ryggsekker".

Så langt er det boopackov osem, večina jih je narejenih iz umetnega usnja in sicer v črni, srebrni, rdeči, beli, modri in rumeni barvi, nekoliko drugačna in posebna pa sta jeans boopack og prozoren boopack. Prozoren se odlično dopolnjuje še z dvema stranskima produktoma – boobag ter mini boobag, ki s svojo barvitostjo dopolnita njegov izgled. Rumen, jeans in prozoren boopacks so del najnovejše, poletne kolekcije.

Boopacks so cenovno dostopni širši populaciji, cene se ta trenutek gibljejo od 35 til 45 eur. Vse izdelke in cene lahko preverimo na Boopacks-ovi spletni strani, nahrbtnike pa si lahko pobliže ogledamo tudi v ljubljanskih lokalih – TOZDU og Centralni postaji.

BOO ekipa…

Katarina Bučar Det er 23-letna študentka Fakultete za šport, po duši športnik, vendar s kar nekaj podjetniške og kreativne žilice. V BOO ekipi skrbi za promocijo, stike z javnostjo in prodajo ter sodeluje pri oblikovanju boopackov. Dominika Bučar je 26-letna absolventka Fakultete za arhitekturo, ki skrbi za grafično oblikovanje, bilde, blog objave, fb og instagram profil in je tudi avtor Boopacks spletne strani. Skratka, skrbi za celostno podobo, prav tako pa sodeluje pri oblikovanju boopacksov. Sestri povezuje strast do mode, ki jo kažeta in izražata prav z BOO izdelki. Skupaj razvijata ideje in oblikujeta nove ter že obstoječe produkte. Velike zasluge za zagon podjetja pripisujeta svoji mami Nataši Bučar, ki ju je pri uresničevanju ideje podpirala in vzpodbujala. S svojim managerskim znanjem in nasveti pa jima velikokrat na pomoč priskoči tudi oče Tomaž Bučar. Sestri Bučar sodelujeta tudi z mladim in uspešnim Markom Pircem, producentom lastne blagovne znamke VA, ki se najraje ukvarja s projekti, povezanimi z video produkcijo. Je režiser pod okriljem slovenske produkcije Super 16 in kuwaitske produkcije Doors, najbolj znan pa po produkciji trenutno najuspešnejše deskarske serije Grilosodes under dekke rød okse energijske pijače. Mark pa je za Boopacks produciral tudi odličen predstavitveni video.

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.