Lurer du på hvorfor du ikke ser landeveissykler som fUCL i sykkelritt som Tour de France? På grunn av de strenge reglene til International Cycling Union (UCI), paraplyorganet for organisering og klassifisering av internasjonale sykkelkonkurranser, som også gir lisenser til syklister og avgjør dopingsaker. Selv om reglene er satt for å sikre like konkurransevilkår for alle syklister, mener mange at de holder utviklingen tilbake. En slik er den kreative direktøren for Specialized-merket, Robert Egger, som i sitt siste konsept brøt reglene og produserte en futuristisk landeveissykkel kalt "Eff You See Eye" eller fUCI, som han ærlig sier (du kan bare gjette en gang hva det betyr 'f'), hva synes han om forholdet.
Spesialisert fUCI je študija cestnega kolesa, ki ne igra po pravilih, saj se požvižga na UCI pravila in krši dobesedno vse po spisku. Za tem ”nepokornim” cestakom stoji kreativni direktor priznane kolesarske znamke Specialized Robert Egger. Pravila začne kršiti že pri 33.3-palčnem zadnje kolesu za kar bi mu UCI nemudoma prižgal rdečo luč, saj morata biti obe kolesi enako veliki. Večje kolo, ki služi kot vztrajnik, je namenjeno lažjemu vzdrževanje hitrosti, je pa treba zato vložiti precej več napora, da spravimo kolo v pogon. Posledično so pri Specializedu v pesto vgradili, kot pravi Egger, ekvivalent avtomobilskemu turbu, brezkrtačni hub motor, ki se napaja z litijsko baterijo. Gre torej za e-kolo.
LES MER: Specialized S-Works Venge ViAS je najhitrejše kolo na svetu
Tudi kakršni koli aerodinamični dodatki sodijo na UCI-jevo ”črno listo”, fUCI pa se tudi za to ne zmeni kaj dosti. Na testu bi padel tako že sam okvir kolesa, da o motociklističnem vizirju sploh ne govorimo. Kakopak je kolo za 21. stoletje povezljiv s pametnim telefonom. Ko ga enkrat vstavite v polnilno (!) postajo na krmilu, v trenutku dostopate do številnih funkcij (lahko splanirate traso, preverite tlak v gumah, ipd.). Ali bo ta študija, ki je ustvarjena za ljudi, ki ljubijo hitrost, a ne nujno tekmujejo, kdaj prešla v serijsko proizvodnjo še ni znano. Egger izdelek ”opravičuje” z dejstvom, da se UCI-jev ”zakonik” dotika zelo drobne populacije, medtem ko obstaja veliko število kolesarjev, ki jih prav malo briga za njihova pravila in niti ne poznajo striktnih omejitev za kolesa. Zato je oblikoval kolo za nekoga, ki si samo želi iti hitro.