To, da največje hollywoodske zvezde za snemanje filmov v svoj žep pobašejo enormne zneske denarja ni nič novega, a redko izvemo, koliko kdo dejansko zasluži. Do svežih številk se je dokopala revija Hollywood Reporter, ki je razkrila kdo na plačilni listi ''tovarne sanj'' na film zasluži največ. Preverimo, če velja splošno prepričanje zadnjih let, da zvezde niso več vredne toliko, kot so bile nekoč in da je nasploh ''filmska'' postavka za zvezdniške igralce in igralke padla.
Svet računalnikov je živ organizem. Nenehno se spreminja, napreduje, nabira izkušnje in se izpopolnjuje. Računalniško leto ustreza desetim človeškim. Naslednja velika stvar je vseskozi tu in ker smo od računalnikov, sploh od prenosnikov, postali odvisni, je nuja, da tempu sledimo. Kar je bilo dobro štiri mesece nazaj je danes morda pokopano že nekje na 11-i Googlovi strani. Zato smo sestavili seznam prenosnikov in notebookov, ki so ta hip crème de la crème.
Robert Downey Jr, zvezdnik franšize Iron Man, ostaja na vrhu Forbesove lestvice najbolj plačanih igralcev, ki prihajajo iz ''tovarne sanj''. Vlogi železnega junaka in Marvina (Marvin, Marvel, naključje??) v filmu Chef sta mu navrgli cca. 56 milijonov evrov (75 mio dolarjev), medtem ko mu je za ovratnik najbolj dihal Dwayne ''The Rock'' (za to priložnost bolj ''Herkul'') Johnson z 39 milijoni evrov (52 mio dolarjev).
Prvi razred je najbolj luksuzni potovalni razred. Tu težav s prostorom za noge ne poznajo. Tu ni sedežev, tu so fotelji. Tu vas strežejo od spredaj in od zadaj. Tu se počutite kot v nebesih, pa ne, ker ste jim fizično bližje, ampak zaradi stopnje udobja. In sladko nalogo je imel tisti, ki je moral med letalskimi družbami poiskati tisto, ki za prvi razred ponuja največ.
Hodetelefoner er en integrert, om ikke viktig, del av musikken. Jeg har ikke alltid muligheten til å lytte til sistnevnte gjennom høyttalerne, men det betyr ikke at vi ikke kunne 100 % unne seg det. I dag skal vi derfor sjekke hvilke hodetelefoner som er den beste musikken for ørene dine, altså de som skviser mest ut av musikkformatet.
Eksperta iz univerze Stanford- eden med njima Slovenec dr. Jure Leskovec- sta lani preučevala evolucijo okusa ljubiteljev piva, saj sta želela dognati kako bi lahko pivopivcu s kar največjo uspešnostjo priporočili primerek iz 'zelenega zlata' in zadeli njihov okus. Ena od 'razsodb' študije namreč je, da imajo poznavalci afiniteto do okusov, ki so izven brbončnega dometa novinca, na podlagi ocen 'uporabnikov' piva na strani ratebeer.com, pa je nastala lestvica najboljših 20. Lestvica, ki jo te dni objavljajo vsi svetovni mediji. Namreč sezona pitja piva je na vrhuncu!
Siden 2000 har Interbrand publisert en liste over de mest suksessrike og populære merkene hvert år. Frem til i dag var det sterkeste merket i verden Coca-Cola.
Slutt på innhold