Super Bowl 2016 nærmer seg. Det vil finne sted 7. februar 2016, når Carolina Panthers og Denver Broncos møter hverandre på Levi Stadium i Santa Clara, California (hjemmet til San Francisco 49ers). Men akkurat som selve spillet, er de tilhørende hendelsene minst like viktige i Super Bowl. Med dette mener vi annonsene som kjører i pauser og er en popkulturkategori for seg selv. Men hvis vi må vente på vinneren til dommerens sluttsignal, er alle annonser kjent på forhånd. Det er derfor vi allerede avslører de beste annonsene som vil sendes under 50-årsjubileet for Super Bowl.
Letos bo že jubilejni 50. Super Bowl. Gre za eno največjih prireditev na svetu, ki je v srčiki športni dogodek, a je že zdavnaj prerasla svoje okvire. Gre za enega najbolj komercialno obarvanih dogodkov, na katerem lahko gledalci uživajo ne samo v tekmi, ampak tudi v številnih oglaševalskih presežkih in osupljivih glasbenih nastopih. In tako kot se tekmovalci grebejo za žogo, se za sekunde med prekinitvami tekme grebejo oglaševalci. In to kljub temu, da ena stane celo premoženje (lani je NBC, ki je tekmo prenašal, za 30-sekundni oglas zaračunal 4,5 milijona ameriških dolarjev). A Super Bowl ima neverjetno moč, saj ima oglas v tem terminu doseg 250 vsakodnevnih oglasov.
LES MER: Super Bowl 2015: De 10 beste Super Bowl-annonsene
Kaj pričakovati od nastopa Beyoncé in skupine Kaldt Spill, ki bosta publiko zabavali med polčasom, ostaja skrivnost (himno bo pela Lady Gaga), kaj pričakovati od oglasov, pa si lahko ogledate v nadaljevanju, kjer vam predstavljamo najboljše oglase, ki se bodo odvrteli med tekmo Super Bowl 2016.
Najboljši oglasi med Super Bowlom 2016:
Heinz: Wiener Stamped
T-Mobile – Restricted Bling
Hyundai Elantra- Ryanville
Min – #DefyLabels
Avocados – #AvosInSpace
Bud Light – Bud Light Party is Coming
Shock – Unfiltered Talk with T.J Miller
Budweiser USA: Give A Damn