Alfa Romeo Giulia GT kom på markedet i 1963, og det ble umiddelbart kjent at den skulle bli en fullblodsklassiker. Teamet hos Totem Automobili bestemte seg for å fortsette denne klassiske tradisjonen og i prosessen puste litt mer moderne tid inn i den, nemlig i form av en elektrisk stasjon.
Celoten projekt predelave se začne v delavnici Totem Automobili, kjer se lotijo popolne prenove avtomobilov Alfa Romeo Giulia GT Junior 1300 eller 1600, ki so bili izdelani med letoma 1970 og 1975. Giulio Junior popolnoma razstavijo in uporabijo zgolj 10 odstotkov originalne šasije. Preostanek zamenjajo z aluminijem og ogljikovimi vlakni, saj mora avtomobil prenesti veliko večje sile, kot je bilo potrebno pri uporabi originalnega 4-valjnega motorja, ki je imel “le” 192 konjskih moči. Novi električni motor bo imel 518 konjskih moči og 940 Nm navora. Energijo bo črpal iz baterije zmogljivosti 50,4 kWh, kar bo dovolj za do 350 kilometer en lang vei. Å akselerere fra 0 til 100 km/t bodo potrebne le 3 sekunder.
Baterije tehtajo zgolj 350 kilogramov in so eden izmed det letteste og najvarnejših baterijskih paketov na tržišču. Prav vsako predelavo bodi pri Totem Automobili naredili posebej za naročnika, ki mu bodo justert vsako malenkost v novi stari klasiki.
Mer informasjon:
totemautomobili.com