Den legendariske Volkswagen Golf GTI fikk en Clubsport-versjon, som gir ytterligere 50 hester, akselerasjon under 6 sekunder og en spesiell kjøremodus kun beregnet på Nürburgring.
Volkswagen Golf GTI dobiva svojo najbolj “vročo” različico z modelom Clubsport, ki predstavlja sam vrh Golfove ponudbe. Inženirji so izboljšali motor, zavore, vzmetenje in krmiljenje ter tako ustvarili vozilo, ki je še bolj vznemirljivo za vožnjo.
Pod pokrovom motorja je 2,0-litrski turbo polnjeni štirivaljni motor, ki ustvari 300 hestekrefter (221 kilovatov) in 400 njutonmetrov navora. Za primerjavo, standardni GTI proizvede 244 KM (180 kW) in 370 Nm. Clubsport prihaja izključno s sedemstopenjskim avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko. Tako vroči Golf Clubsport pospeši do hitrosti 100 km/t v manj kot šestih sekundah in ima elektronsko omejeno največjo hitrost pri 250 km/h.
Golf GTI Clubsport ima nadgrajen sistem za nadzor vozila Vehicle Dynamics Manager, ki zdaj poleg prilagodljivih vzmeti v sistem vključuje tudi nadzor prednjega diferenciala. VW trdi, da vse to omogoča, da se vozilo hitreje odzove na različne mikropopravke ter odpravlja podkrmiljenje, ki bi ga sicer našli v tradicionalnem vozilu s prednjim pogonom. Vzmetenje Clubsporta je hkrati za 15 milimetrov nižje od običajnega GTI-ja – hkrati pa je prilagojen tudi servo volan s progresivno hitrostjo, ki ima bolj neposreden odziv pri krnarjenju.
Če se s klubom Clubsport odpeljete na Nürburgring Nordschleife, potem imamo za vas dobro novico! Obstaja namreč poseben način vožnje, imenovan Special, ki je posebej namenjen prav za to progo. Vključuje mehkejše nastavitve vzmetenja kot športni način, tudi zaradi precejšnje valovitosti najbolj slavne proge na svetu.
In kako ga boste ločili od običajnega GTI-ja? Drugačna prednja maska, dodatni aerodinamični elementi v mat črni barvi, kot na primer zadnji spojler, ki je črn z visokim sjajem, ter 19-colska platišča. V notranjosti je Clubsport serijsko opremljen z VW-jevim oblazinjenjem ArtVelours, na voljo pa je tudi perforirano usnje. Na sedežih, sredinskem naslonu za roke, talnih preprogah in volanu so rdeči šivi.
Volkswagen bo Volkswagen Golf GTI Clubsport izdeloval v Mehiki, cena pa zaenkrat še ni znana!