Švedi so mesec dni pred premiero v Parizu le razkril novi Volvo XC90, ki preseneča z moderno obliko in naprednimi vsebinami v notranjosti. Veliko novega bo prinašal tudi na področju napredne tehnike, kjer bo prekašal celo najbolj prestižno konkurenco. Na cestah marca prihodnje leto za najmanj 50 evrskih tisočakov.
Celotna potniška kabina je bila tako zasnovana povsem na novo, pa najsi to velja za armaturno ploščo, volanski obroč, sedeže ali merilnike. Poudarek pa je bil na kakovosti in občutku prestiža, kar so dosegli z izbranimi in kakovostnimi materiali, mehkim in na praske odpornim usnjem, ter vstavki iz pravega lesa v različnih barvah, kot tudi drugih naravnih elementih, ki izžarevajo domačnost in eleganco.
LES MER: Volvo avslørte interiøret i off-road showpiece XC90
Prvo kar opazimo pri izgledu armaturne plošče, so veliko mehkejše linije, nov volanski obroč (ki malenkost spominja na tistega v fiat pandi) in pa veliko bolj čisto sredinsko konzolo, ki v sedanji generaciji kar prekipeva od nagnetenih stikal. Ravno čista in pregledna sredinska konzola je bilo eno od glavnih vodil oblikovalecv notranjosti, kjer je osrednji del sedaj skoraj brez stikal, osrednjo vlogo v tem delu pa zaseda velik na dotik občutljiv zaslon velikosti tablice. Tega so umestili med zračnike in nekoliko ugreznili, da bi omejili vpliv sonca na zmožnost prebiranja podatkov z le tega.
Za najbolj petične bodo skrbeli komfortni sedeži iz voljnega usnja, medtem ko bo elektrika skrbela za pomikanje vseh premičnih delov, tudi naslonjala za glave. Premogli bodo napihljive bočne stranice, potnike na njih pa bodo razvajale tudi funkcije: ogrevanja, hlajenja in masaže. Za audiofile, bo skrbel sistem pod katerega je podpisan Bowers & Wilkins, na področju napredne tehnike pa lahko pričakujemo vse danes znane asistenčne sisteme, na področju katerih Volvo vedno orje ledino.
Premiero bo Volvo XC90 doživel v začetku oktobra na avto salonu v Parizu, naprodaj pa naj bi bil šele marca naslednje leto. Cene v Nemčiji se bodo pričele pri 49.400 evrih, kolikor bo stala različica z D4 dizelskim motorjem z 190 KM (140 kW), prednjim pogonom in opremo kinetic.
I meningsmålingen nedenfor - stem på årets bilinnovasjon - 2015
[total-poll id=138905]
Mer informasjon: volvocars.com