fbpx

VW passat B8 - høstværmelding: stor sjanse for passatvind

Hos Volkswagen avslørte de det endelige bildet av Passat som ble annonsert for høsten, som vil gi en typisk oppfriskning av eksteriørbildet, og mange flere innovasjoner vil være under huden og panseret. Nyheten med de nye LED-lysene og helt digitale målerne under panseret er 2.0 TDI med 240 hk og hybridversjonen med 50 kilometer elektrisk autonomi.

Notranjost bo ponudila boljše materiale, več prostora za potnike v obeh vrstah, pred voznikom pa bodo novi merilniki, na sredinski konzoli pa nova informacijsko zabavni sistem in navigacija.
Notranjost bo ponudila boljše materiale, več prostora za potnike v obeh vrstah, pred voznikom pa bodo novi merilniki, na sredinski konzoli pa nova informacijsko zabavni sistem in navigacija.

VW je kot je napovedal včeraj popoldne objavil prve uradne fotografije nove generacije modela passat, ki so ga od leta 1973 izdelali v 22 milijonih primerkov. Uradno premiero bo doživel oktobra v Parizu, prodaja pa bo stekla jeseni.

Nos vozila bo z oblikovnega stališča zmes tistega pri aktualnem CCju in golfu VII. S tega vidika pa ne prinaša tektonskih sprememb ampak zgolj preverjeno osvežitev in brezčasno podobo. Na voljo bo tako v limuzinski kot karavanski različici, proizvodnja slednje bo stekla le nekoliko kasneje. Na voljo bodo tako različice s pogonom na prednji kolesni par, kot tudi na vsa štiri kolesa – 4 motion, manjkala pa seveda ne bo niti DSG automatgir.

Passat B8 v dolžino meri 4767 mm, kljub rasti pa je v povprečju izgubil 85 kg teže, posledično pa je skupaj z nekaterimi drugimi prijemi inženirjem uspelo forbruk v povprečju zmanjšati za 20 odstotkov.

Notranjost je prav tako osvežena, pridobila pa je tudi nekaj na prostornosti, predvsem v predelu kolen potnikov v drugi sedežni vrsti, nekoliko povečan pa je tudi prtljažnik, ki je zrasel za 21- (na 586 litrov, pri variantu pa za 47 litrov (na od 650 do 1.870 litrov) prostornine.

Na področju napredne tehnike bodo novi head-up projekcija, prednja sedeža s funkcijo hlajenja in masaže, LED lys, nova informacijsko zabavni in navigacijski sistem ter obilo napredne tehnike v obliki asistenčnih sistemov. V notranjosti ne gre spregledati novih merilnikov pred voznikom, ki bo po vzoru Audija v celoti digitalna, med osrednjima merilnikoma pa se bodo na veliko izpisovali za voznika ključni podatki.

Pri paleti motorjev je največ govora o dizelskih agregati, kjer bosta na voljo znana TDI agregata velikosti 1,6- oziroma 2,0 litra, ki bosta razvijala moč od 88 pa do 176 kW. Slednji motor bo povsem nov in bo s pomočjo biturbo tenhologije razvijal 240 KM. Na bencinski strani pa bodo šteivlni TSI agregati z močjo od 92- pa do 206 kW.

Mer informasjon

Mer informasjon på: Volkswagen.si

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.