Nemčija dobiva potniške vlake na gorivne celice. Sploh prve tovrstne vlake je izdelala francoska družba Alstom. Vlaki Coradia iLint bodo po nemških tirih prve potnike prepeljali decembra 2017, in sicer na relaciji Buxtehude–Bremervörde–Bremerhaven–Cuxhaven, do tedaj pa bodo brezemisijske vlake pospešeno testirali.
V Nemčiji bodo od leta 2017 po tirih vozili tudi potniški vlaki na gorivne celice, točneje na vodikove celice. Prve tovrstne vlake, Coradia iLint, je Alstom predstavil na berlinskem sejmu InnoTrans.
Vlak električno energijo pridobiva s pomočjo vodika v rezervoarju na strehi in kisika v zraku ter hrani dovolj ‘goriva’ za 800 kilometrov (odvečno energijo hrani v litij-ionskih baterijah). Edini emisiji, ki ju vlak proizvaja, sta kondenzirana voda in para. Najvišja hitrost, ki jo lahko dosega vlak, znaša 140 km/h, prepeljal pa bo lahko do 300 potnikov.
PREBERITE ŠE: Trainsurfing oz. surfanje na vlaku – norost, ki je obnorela ruske najstnike
Prvi vlak na vodikove celice bo prve potnike zapeljal šele decembra 2017, in sicer na relaciji Buxtehude–Bremervörde–Bremerhaven–Cuxhaven (Spodnja Saška), pred tem pa bodo 14 vlakov, s katerimi želijo oblasti ponuditi alternativo 4000 dizelskim vlakom, ki so trenutno v obtoku v Nemčiji – ti so okolju precej manj prijazni, hkrati pa povzročajo veliko zvočnega onesnaževanja –, obsežno testirali. Nemčija je sicer nedavno sprejel drzen načrt, s katerim želi, da bodo vsi novoregistrirani avtomobili leta 2030 brezemisijski.
Galerija – okolju prijazen vlak Coradia iLint:
Več informacij:
alstom.com