Na sejmu Auto Shanghai 2025 je Nissan predstavil Frontier Pro, svoj prvi priključno-hibridni poltovornjak, ki združuje moč več kot 400 KM in električni doseg do 135 km. Čeprav ni naslednik Navare, Frontier Pro obeta vstop na globalne trge in predstavlja resnega konkurenta modelom, kot je BYD Shark 6.
Nissan je na avtomobilskem salonu Auto Shanghai 2025 predstavil svoj prvi priključno-hibridni poltovornjak – Nissan Frontier Pro. Čeprav ni naslednik modela Navara, je Frontier Pro zasnovan kot odgovor na rastoči trg elektrificiranih poltovornjakov, kjer prevladujejo modeli, kot je BYD Shark 6.
Tehnične specifikacije:
- Pogon: Priključno-hibridni sistem z 1,5-litrskim turbobencinskim motorjem in enim električnim motorjem
- Skupna moč: več kot 400 KM (302 kW)
- Navor: do 800 Nm
- Električni doseg: do 135 km
- Pogon: štirikolesni pogon s centralnim diferencialom in mehansko zaporo zadnjega diferenciala
- Vzmetenje: zadnja os s pettočkovnim vpetjem
- Načini vožnje: hibridni, povsem električni, zmogljivostni in snežni
- Funkcija V2L: možnost napajanja zunanjih naprav
Oblikovanje in notranjost: Nissan Frontier Pro
Nissan Frontier Pro se ponaša z oblikovanjem, ki spominja na Nissanove poltovornjake iz 80. in 90. let prejšnjega stoletja, zlasti model D21. Sprednji del vozila je bil popolnoma prenovljen, da odraža Nissanovo oblikovno identiteto. V notranjosti najdemo minimalistično zasnovo z dvema velikima zaslonoma (10 in 14,6 palca), visoko nameščeno sredinsko konzolo in prostorno shranjevalno površino. Na voljo so tudi masažni sedeži ter ogrevanje in prezračevanje sedežev.
Globalna prisotnost in cenovna pričakovanja: Nissan Frontier Pro
Frontier Pro bo najprej na voljo na kitajskem trgu konec leta 2025, nato pa naj bi sledile tudi druge mednarodne trge, vključno z Latinsko Ameriko. Čeprav desno-krmilne različice še niso potrjene, Nissan razmišlja o njihovi uvedbi za globalne trge. Glede na cene podobnih modelov na Japonskem, ki se gibljejo okoli 4,5 milijona jenov (približno 27.000 EUR), bi lahko v Evropi, ob upoštevanju davkov in homologacijskih zahtev, cena znašala približno 32.000 EUR. Kar je sicer nekoliko nizko in brez marž trgovcev.
Zaključek: imeli bi ga tudi v EU
Nissan Frontier Pro ni zgolj še ena kitajska posebnost – je prikaz, kako lahko sodoben priključno-hibridni poltovornjak združi dediščino, zmogljivost in trajnostno mobilnost v enem vozilu. V Evropi, kjer trg že nekaj časa pogreša pravega naslednika Navare in legendarnega Pathfinderja, bi bil prihod Frontier Pro več kot dobrodošel. Njegova robustna zasnova, tehnološka dovršenost in visoka moč bi zlahka zapolnili praznino v Nissanovi evropski terenski ponudbi. In čeprav še ni potrjeno, si ga – roko na srce – marsikateri ljubitelj resnih poltovornjakov že močno želi na evropskih tleh.