Dit jaar bereidt Lidl Slovenië ook een liefdadigheidspreventieproject voor, Brkati November. Hiermee willen ze onder de slogan ‘Vergeet de eieren niet!’ de aandacht vestigen op het belang van preventie en zelfonderzoek. Als onderdeel van hun duurzaamheidsinitiatief Let's create a better world werken ze voor het tweede jaar op rij samen met de Sloveense Oncologievereniging voor Mannen, OnkoMan, in de strijd tegen kanker.
Brkati november lahko v Lidlovih trgovinah po Sloveniji vsakdo podpre z nakupom BIO jajc ali jajc blagovne znamke Naše nam paše. V mesecu novembru bodo namreč v Lidlu Slovenija od vsake prodane škatle jajc namenili 0,10 evra Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. Letos pri OnkoManu še posebej izpostavljajo problematiko
pljučnega raka, sicer pa nudijo podporo obolelim, večji del svojega delovanja pa namenjajo osveščanju o preventivi in pomembnosti zgodnjega odkrivanja bolezni.
Ves november bodo škatle z BIO jajci in jajci Naše nam paše v vseh trgovinah Lidl Slovenija opremljene z modrimi nalepkami “Ne pozabi na jajca”. S tem nagovarjajo kupce, naj pri nakupovanju ne pozabijo vzeti še tako osnovne sestavine, kot so jajca, hkrati pa ima ta poziv tudi namen, da se posameznik spomni, kako pomembno je, da si vzame čas zase in za zelf-onderzoek.
Kot je že v navadi, so k dobrodelnosti povabili tudi sodelavce, Lidlovke in Lidlovce. Pozvali so jih, da letos ustvarijo najbolj kreativne brke. Od vsake poslane fotografije bo podjetje še dodatno namenilo 10 evrov v skupni donacijski fond OnkoManu.