De KTM X-Bow GT4 neemt sinds 2015 deel aan verschillende raceseries en is voor het komende seizoen 2018 verder verbeterd. KTM en Reiter Engineering hebben hun krachten gebundeld om een grondige revisie van de X-Bow uit te voeren, waarbij de belangrijkste drijfveer voor de verbetering een aanzienlijke verlaging van de bedrijfskosten van de X-Bow is.
Bij Reiter Engineeringu so prepričani, da noben avtomobil ni hitrejši in cenejši kot X-Bow GT4 v zahtevnem vzdržljivostnem tekmovanju VLN. Kljub dobremu razmerju med ceno in kakovostjo si želijo to razmerje še izboljšati. Medtem ko ima nekaj več kot 60 drugih tekmovalnih avtomobilov vgrajene menjalnike, ki zdržijo okoli 5000 kilometrov, bo imel novi X-Bow menjalnik, ki bo zmožen zdržati 10.000 prevoženih kilometrov ob prenašanju kar 700 Nm koppel.
Inženirji so nadgradili več komponent podvozja, s tem pa podaljšali življenjsko dobo delov na približno 20.000 prevoženih kilometrov. Naredili so celo izračun, po katerem za kilometer tekmovanja porabijo 3,9 evra. Izboljšali so tudi računalniški nadzor motorja, varovalke in še mnoge druge komponente. X-Bow GT4 ima le 999 kilogramov en rijdt ermee 2-litrski Audijev motor TFSI, welke heeft 360 pk. Cena brez davka je 152.360 evrov, do pomladi pa nameravajo izdelati 15 primerkov tega vztrajnostnega športnika. Če si ga želite, le pohitite z nakupom, saj je proizvodnja do februarja že razprodana.
LEES VERDER: AZNOM SERPAS: FUTURISTIČNA ALUMINIJASTA KAČA
Galerija slik: 2018 KTM X-Bow GT4
Meer informatie:
reiter-engineering.com