fbpx

Van mannen die van lepelen houden, wordt gezegd dat ze betere partners zijn

De wetenschap zegt dat knuffelen iemand op verschillende manieren ten goede komt, en van mannen die elkaar graag op de lepel houden, wordt ook gezegd dat ze betere partners zijn.

Napredna socialna politika je pospešila opustitev starih spolnih norm, zato je objemanje zunaj štirih sten postalo nekaj samoumevnega in “normalnega”.

Hoe dan ook 20 odstotkov britanskih parov/Heren, ki se radi žličkajo, tega ne želijo priznati zaradi strahu, da bi izgubili moškost. 55 odstotkov moških priznava, da jih je strah pokazati svoja čustva zaradi potencialnega posmehovanja.

A znanost je ugotovila, da so moški, ki se radi žličkajo, veliko boljši partnerji.

Moški, ki se radi žličkajo, so veliko boljši partnerji.
Moški, ki se radi žličkajo, so veliko boljši partnerji.

Psihoanalitik Steve McKeown is voor UNILAD povedal, da so moški, ki se radi žličkajo, verjetno občutljivejši, zij zijn begrip, medelijdend, prijetni in v stiku s svojo žensko stranjo. Občutljivost je zelo pomembna značilnost, saj so partnerski odnosi v današnji stresni družbi pogosto zapleteni.

Vse naštete značilnosti vplivajo tudi na povečevanje emotionele intelligentie – moški, ki so v stiku s svojimi čustvi, so čustveno bolj inteligentni od tistih moških, ki nimajo razvite te značilnosti –, ki je najbolj pomembna v vsakem partnerskem odnosu.

Moški, ki so občutljivi, preživijo veliko več časa z žensko, ki jo obožujejo in ljubijo, posledično pa so bistveno prej pripravljeni compromissen sluiten. Psihoanalitik navaja, da položaj žličke kaže dinamiko, v kateri je eden od partnerjev v vlogi zaščitnika. Een geval van ranljiv položaj, ko partnerju verujemo.

Položaj žličke kaže dinamiko, v kateri je eden od partnerjev v vlogi zaščitnika.
Položaj žličke kaže dinamiko, v kateri je eden od partnerjev v vlogi zaščitnika.

Med drugim so tudi v nedavni raziskavi Love, Lust and Loneliness, izvedeni na Status Online and the Family Stability Network, ugotovili, da današnji moški iščejo srečo En imajo veliko strahov ter skrbi pri prikazovanju čustev.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.