De Volkswagen Polo is absoluut de koning van de stad, aangezien er tot nu toe 14 miljoen exemplaren zijn geproduceerd. De auto, die ook populair is onder Slovenen, onderging dit keer een kleine "plastische ingreep" ergens in het midden van het modellengamma, waardoor hij weer een jaar of wat won.
Je že tako, da pri naar Volkswagen stavijo na precej konvencionalne oblikovne poteze, ki pa vsekakor prinašajo oblikovno večletno všečnost modelov. Z designom je tako, da v kolikor je preprost, nikoli ne bo postal kičast in prav to zgodbo potrjuje Volkswagnov polo, ki kljub svoji izjemni navidezni resnosti vedno znova preseneča z dejstvom, da je enostavno všečen.
Poleg rahlega zunanjega likanja gubic, ki se odraža predvem v novi optiki avtomobila, ki je seveda v led tehnologiji ter nekaterim drugim malenkostim, kot so novi prednji in zadnji odbijač, so polu dodali kopico elektronskih pomagal ter ga tako aktualizirali ter v nekaterih pogledih celo postavili pred konkurenco. Novi polo tako premore celo eletronski sistem “Assistentie vooraan” z mestno funkcijo zaviranja v sili ter sistemom za vzdrževanje varne razdalje ACC.
Polo je dobil tudi nekaj “sladkorčkov” na področju zabavne eletronike, ki jo je podedoval od svojega starejšega brata – golfa.
Pri motorjih so v novi polo vdahnili predvsem predznak zelenega in okolju ter mestu prijaznega. Vsi novi poloti tako pod motornim pokrovom skirvajo motor z oznako EU 6 ter premorejo funkcijo Start & Stop.
Ob začetku prodaje pri družbi Volkswagen napovedujejo poseben model “polo fresh“, ki naj bi postregel s posebno širokim naborom dodatne opreme, ki bo razvajala kupce.