fbpx

Novi BMW R 1300 RS – 2025 – športno-turistični kralj med bokserji je nazaj in močnejši kot kdajkoli prej

Več moči, več tehnologije, več užitka – BMW R 1300 RS dviguje standard

BMW R 1300 RS - 2025
Foto: BMW

BMW je končno razkril dolgo pričakovano nadgradnjo svojega športno-turističnega asa – novi BMW R 1300 RS - 2025. Z brutalno močjo, svežo tehnologijo in udobjem, ki bi mu zavidala celo vaša dnevna soba, se sprašujemo – ali je to najbolj popoln motor vseh časov?

Novi BMW R 1300 RS – 2025 je zgrajen okoli sveže zasnovanega 1300 cm³ dvovaljnega bokser motorja, ki razvije impresivnih 107 kW oziroma 145 KM (pri 7.750 vrt/min) in 149 Nm navora (pri 6.500 vrt/min). To pomeni, da gre za najmočnejši serijski bokser motor v zgodovini BMW-ja. Z najvišjo hitrostjo okoli 240 km/h (149 mph) in pospeškom do 100 km/h v približno 3 sekundah, se R 1300 RS ne šali – gre za pravega športnika s potovalnimi ambicijami.

Nova šasija in še bolj dinamična vožnja – BMW R 1300 RS – 2025

Popolnoma na novo zasnovana šasija BMW R 1300 RS – 2025 vključuje jekleno glavno ogrodje in aluminijasto zadnje ogrodje, kar pomeni večjo togost, boljšo vodljivost in znižano težo. Novost je tudi sprednja obrnjena teleskopska vilica s premerom 47 mm ter izboljšan zadnji vzmetni sistem Evo Paralever. Kolesa z votlimi naperami so več kot 1,4 kilograma lažja kot prej –  rezultat? Hitrejše pospeševanje, boljše zaviranje in še boljši občutek na cesti.

Foto: BMW

Več kot le trije vozni načini – BMW R 1300 RS – 2025

Standardna oprema vključuje tri vozne načine – Rain, Road in Eco. A če želite več, posezite po dodatnem paketu »Riding Modes Pro«, ki vključuje tudi »Dynamic« in »Dynamic Pro«. Tukaj prideta v poštev napredni sistem DSA (Dynamic Suspension Adjustment) in MSR (Motor Slip Regulation), ki uravnavata trdoto vzmetenja ter nadzorujeta zdrs pri zaviranju in pretikanju.

Varnost in tehnologija – na vrhuncu

Med najnaprednejšimi dodatki BMW R 1300 RS – 2025 so aktivni tempomat (ACC), opozorilo na čelno trčenje (FCW), opozorilo za menjavo pasu (SWW) in prvič tudi opozorilo na trčenje od zadaj (RECW). LED svetila z adaptivnim zasenčenim žarometom (Headlight Pro) omogočajo popolno vidljivost tudi v zavojih.

Foto: BMW

Udobje brez kompromisov

BMW R 1300 RS ponuja vrhunsko raven udobja: več različnih sedežev, možnost višjih udobnih krmil in elektrificiranih stranskih kovčkov ter topcase z notranjo osvetlitvijo in USB-C priključki. Novi tank torba se pritrjuje brez trakov in se zaskoči na obroč na rezervoarju – čisto nemški minimalizem!

Foto: BMW
Foto: BMW

Zaključek: kralj športno-turističnih motociklov?

Novi BMW R 1300 RS ni le nadgradnja, temveč nova definicija športno-turističnega motocikla. Močnejši motor, lažja šasija, napredna elektronika in neverjetno udobje ga uvrščajo med najbolj izpopolnjene motocikle na trgu. Čeprav cena še ni uradno potrjena za vse trge, se pričakuje, da bo začetna vrednost znašala okoli 20.000 € – kar je povsem razumljivo za vse, kar ta stroj ponuja. Če ste iskali ultimativno kombinacijo dinamike in potovalnega udobja, ste jo pravkar našli. Dobrodošli v sedlu prihodnosti.

Foto: BMW
Foto: BMW
Foto: BMW
Foto: BMW
Foto: BMW
Foto: BMW

 

Dodatne Informacije

bmw-motorrad.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.