Končno je v mestu in na vasi novi Ford Ranger. Končno tudi zato, ker je od predstavitve generacije z oznako T6 minilo že celih 11 let. Tako ga Ford sedaj končno nadomešča s popolnoma novo različico, ki pa vseeno ohranja vse odlične značilnosti predhodnika, ki je globalna pickup zvezda.
Novi Ford Ranger je bil eden težje pričakovanih modelov leta 2021. Tudi zato ker je v naših krajih v zadnjih letih prava prodajna uspešnica. Gre namreč za vozilo, ki lahko služi kot odličen delavni pratner. Ob vikendih pa lahko z njim brez težav odpravite na avanturistična popotovanja.
V osnovi je Ford Ranger dobil podaljšano medosno razdaljo, ki je sedaj 50 milimetrov večja. S tem pa so pri Fordu pridobili nekaj prostora za potnike na zadnji klopi. Hkrati pa se je s to potezo izboljšal vstopni kot in tako bo Ford Ranger zmogel izven utrjenih poti še več terenskosti. Priljubljeni pick up je za 50 milimetrov širši od predhodnika. Predvsem zato, da bo se bo kapaciteta kesona nekoliko povečala. Sedaj brez težav sprejme paleto polne velikosti. Ko smo že pri kesonu, lahko do njega dostopate s stranskimi vgrajenimi stopnicami. Tako kot smo vajeni pri velikih Ford Pick-upih.
Ko smo že glavni lastnosti pick-upov ima nakladalni prostor trdno plastično oblikovano posteljno prevleko, za katero Ford obljublja, da bo zdržala preizkus časa zahvaljujoč robustni konstrukciji. Za večjo praktičnost ima Ford Ranger dodatne pritrdilne točke za tovor, nameščene na tirnicah iz jeklenih cevi in tako lahko prilagajate pritrditve tovora glede na obliko tovora. Podobne rešitve, kot sta jih vpeljala manjši Maverick in večji F-150, ki sta v zadnjih generacijah funkcionalnost kesona precej izboljšala.
Globalna predstavitev – Ford Ranger 2022
Seveda je v notranjosti novega Ford Rangerja vse drugače. Kabina je namreč zastavljena popolnoma na novo. Na sredini se bohoti sistem SYNC4 z 10,1- ali 12-palčnim zaslonom na dotik, kot ga vidimo na najnovejšem Ford Edge, medtem ko imata Expedition in Mach-E še nekoliko večji zaslon. Novi pickup ima tudi popolnoma digitalno instrumentno ploščo, seveda, da je v stiku s časom! Opazili boste tudi, da so pri Ford opustili klasično prestavno ročico in jo nadomestil z okroglim krmilnikom izbire, kar je simpatično in poznamo že iz drugih modelov Ford. Pri Fordu pa tudi niso skoparili s kakovostjo materialov, ki je na nivoju osebnih vozil in ne vozil namenjenih delu. Mnogi uporabniki Ford Rangerjev so se v preteklosti pritoževali zaradi slabših materialov v kabini. Ford jih je uslišal.
Prenovljeni tovornjak je poln tudi tehnologije, vključno z matričnimi LED žarometi in 360-stopinjsko kamero. Naslednji Ranger podpira posodobitve po zraku (aka Ford Power-Up) in lastnikom omogoča uporabo aplikacije za pametne telefone za daljinsko upravljanje.
Za evropo bodo na voljo različni agregati, a bo v ospredju 2,0-litrskih dizlel ter bencinska enota z oznako 2.3. To pomeni, da bo dizel primerljiv z obstoječim, ki zmore 210 KM in 500 Nm navora.
Razpoložljivost bo odvisna od trga, saj vsi pogonski sklopi ne bodo na voljo, se bo pa novio Ford Ranger prodajal v kar 180 državah,