Mercedes-Benz "Vans" je razkril sveženj posodobitev za svojo srednje veliko floto kombijev, ki vključujejo modele V-Class, V-Class Marco Polo, Vito, e-Vito in EQV. Te posodobitve, ki bodo na voljo od leta 2024, prinašajo izboljšave tako znotraj kot zunaj, da bi ostali konkurenčni v zahtevnem segmentu, kjer tudi konkunenca ne počiva. Torej - V-Razred 2024!
V-Class, V-Class Marco Polo, Vito, e-Vito in EQV so vsi deležni posodobitev, ki vključujejo številne trikotne zvezde, vdelane v masko, ki odražajo nedavne avtomobile, kot je novi E-Class. V-Class / V-Class Marco Polo in EQV imajo zdaj osvetljeno LED konturo na maski, medtem ko prestižni model V-Class Exclusive prvič prejme klasično zvezdo, nameščeno na pokrovu. Torej pogljeno V-Razred 2024
Notranjost vseh kombijev je opremljena z najnovejšim infotainment sistemom MBUX. Vito / eVito zdaj razpolaga z 5,5-palčnim barvnim instrumentnim zaslonom in 10,25-palčnim zaslonom na dotik, medtem ko V-Class / V-Class Marco Polo in EQV ponašajo z dvema 12,3-palčnima zaslonoma.
Mercedes-Benz Vans napoveduje, da bo do konca desetletja več kot polovica vseh prodanih vozil električnih. To je del njihove strategije, ki je usmerjena v ponujanje najbolj zaželenih kombijev in storitev ter vodilne vloge v električni mobilnosti in digitalnih izkušnjah.
Mercedes-Benz Vans je svojo srednje veliko serijo naredil še bolj privlačno za zasebno in komercialno uporabo – z novim zunanjim in notranjim dizajnom ter več udobja, varnosti in funkcionalnosti, zahvaljujoč povečanju inteligentne digitalne povezljivosti.
Novi modeli EQV, V-Class in V-Class Marco Polo ter eVito in Vito predstavljajo pomemben korak pri izvajanju nedavno predstavljene, preusmerjene poslovne strategije. Cilj je ponuditi najbolj zaželene kombije in storitve ter zagotoviti vodilno mesto v električni mobilnosti in digitalnih izkušnjah.
Mercedes-Benz Vans že ponuja električno različico vsakega modela. Do danes so prodali več kot 40.000 kombijev na baterijski pogon. Najbolje prodajan je eVito.
“Želimo ponuditi najbolj zaželene kombije in storitve ter igrati pionirsko vlogo v e-mobilnosti – od MPV do avtodomov in komercialnih kombijev. Naši novi modeli srednje velikih kombijev so še en korak k doseganju tega cilja. Bolj zrelo luksuzno pozicioniranje EQV in V-Class ter izostrjen premium značaj eVito in Vito nam bodo omogočili, da se bolj osredotočimo na regije in industrije z visokimi maržami,” pravi Klaus Rehkugler, vodja prodaje in trženja pri Mercedes-Benz Vans.
Z izboljšanjem privlačnosti želi Mercedes-Benz Vans okrepiti tržni položaj svojih srednje velikih kombijev. To postavlja potek za nadaljnjo dobičkonosno rast na zgornjem koncu posameznih segmentov. V prihodnjih letih bodo nova vozila ne samo oblikovala most do celovite luksuzne ali premium izkušnje, ampak tudi do popolnoma električne prihodnosti. Ključni element za to prihodnost je prihajajoča inovativna vozna arhitektura VAN.EA. Posebej je bila razvita za pogone na baterije in bo uvedena od leta 2026. V prihodnosti bodo vsi novi srednje veliki in veliki kombiji temeljili na njej. Uvedba VAN.EA je tudi pomemben mejnik na poti do CO₂-nevtralne nove vozne flote od leta 2039, kar je eden naših najpomembnejših ciljev preobrazbe v okviru trajnostne poslovne strategije Mercedes‑Benz AG.
Mercedes-Benz Vans je že več let vključen v programsko opremo vozil in digitalizacijo. Številni izdelki so že v uporabi. Na podlagi prejšnjih izkušenj bo digitalna strategija Mercedes‑Benz Vans sledila preprostemu, a celovitemu pristopu na treh ravneh: Ravni 1 se nanašajo na funkcije, povezane z vozili. To vključuje na primer zgoraj omenjene. Druga raven sestavljajo digitalni dodatki, specifični za stranke. Ta rešitev omogoča strankam, da vozila integrirajo v svojo specifično digitalno infrastrukturo. Končno bo raven 3 razširila obstoječo ponudbo Mercedes-Benz Vans z izborom standardnih storitev in aplikacij tretjih oseb, ki bodo v prihodnosti integrirane v MB.