Predstavljamo novi Volvo EM90 - več kot le vozilo, to je skandinavska dnevna soba na kolesih, ki s svojo luksuzno notranjostjo in vrhunsko tehnologijo preobraža vsako potovanje v nepozabno doživetje. Zasnovan posebej za kitajski trg, EM90 odpira novo poglavje v segmentu luksuznih MPV-jev - družinskih kombijev.
Novi Volvo EM90 odgovarja na naraščajoče povpraševanje po MPV vozilih v Aziji. Kot prvi tak model znamke Volvo, EM90 sicer združuje dediščino in vodstvo v varnosti z novim, vznemirljivim segmentom električnih MPV. Volvo Duett iz leta 1953, ki praznuje svojo 70-letnico, je služil kot navdih za EM90. Duett, znan po svoji vsestranskosti in priljubljenosti med družinami in poslovnimi lastniki, je združil praktičnost in prostornost, kar se odraža tudi v EM90.
Zunanji videz in notranji luksuz
Volvo EM90, ki meri v dolžino 5.209 mm (205 inčev), širino 2.024 mm (79,7 inčev) in višino 1.867 mm (73,5 inčev), ponuja prostorno in udobno notranjost, zasnovano kot “penthouse”, z masirajočimi kapetanskimi sedeži v drugi vrsti in premium materiali. Opremljen je s petimi zasloni, vključno z 15,4-palčnim (39,1 cm) zaslonom na armaturni plošči in 15,6-palčnim (39,6 cm) zaslonom, montiranim na stropu. Gre torej za odraz luksuza, ki ga zahtevajo kitajski kupci v tem segmentu.
Električni pogon in domet
Volvo EM90 je opremljen z enojnim 268 KM (200 kW) elektromotorjem na zadnji osi, ki omogoča pospešek od 0 do 100 km/h (62 mph) v 8,3 sekunde. Vse skupaj na podlagi platforme Geely Sustainable Experience Architecture (SEA) je EM90 verjetno osnovan na MPV ZEEKR 009. Ta platforma omogoča izbiro med dvema različicama baterij: 116 kWh z dosegom 436 milj (700 km) ali 140 kWh z dosegom do 510 milj (822 km), z možnostjo polnjenja od 10 do 80 odstotkov v manj kot 30 minutah z enosmernim tokom DC.
Cena in razpoložljivost
EM90, katerega cena je približno 114.000 dolarjev, je že na voljo za prednaročila na Kitajskem. Za zdaj ni načrtov za uvedbo v zahodne trge.
Zaključek
Volvo EM90 ni zgolj minivan; je preoblikovanje dojemanja vožnje. Z inovativnim pristopom, impresivno tehnologijo in luksuzno notranjostjo, EM90 odpira nove možnosti v svetu električnih vozil. To je vozilo, ki ne samo širi ponudbo znamke Volvo, temveč tudi izpolnjuje različne potrebe sodobnih kupcev. Volvo EM90 predstavlja pomemben korak na poti znamke k trajnostni mobilnosti in je zasnovan za izboljšanje kakovosti življenja in potovanja. Volvo EM90, zasnovan z mislijo na kitajski trg, je cenovno postavljen okoli 114.000 dolarjev, kar ga uvršča med luksuzne električne minivane. Na tem trgu se bo neposredno soočil s konkurenti, kot sta Lexus LM in Buick GL8, ki prav tako ciljata na segment premijskih MPV-jev. Vendar pa trenutno ni načrtov za uvedbo EM90 na evropske trge. To odločitev lahko delno pripišemo specifičnim tržnim zahtevam in preferencam v Evropi, kjer so SUV-ji in manjši avtomobili bolj priljubljeni, medtem ko v Aziji narašča povpraševanje po luksuznih minivan modelih.