fbpx

Obleka, ki vas varuje pred vdori v vaš osebni prostor

Obleka, ki varuje osebni prostor lastnika.

Kaj je to? Imamo in varujemo ga vsi, a nihče ga ne vidi? Če ste dejali osebni prostor, ste pravilno uganili. Osebni prostor je pojem, katerega meje postavljamo sami. Nekdo ima večjega, nekdo manjšega, v povprečju pa se razteza od 42 do 122 centimetrov okoli nas. To je tisti prostor, v katerega drugih ne sprejemamo oz. sprejemamo le redke. Ljudje se po raziskavah sodeč zelo negativno odzovemo na tiste, ki vdrejo v naš osebi prostor. Če želite to preprečiti, si omislite nenavadno obleko modne oblikovale Anouk Wipprecht, ki z elektronskimi nožicami učinkovito odžene vsiljivce.

Osebni prostor imamo vsi. Je razdalja, na kateri se pogovarjamo z ljudmi na družabnem srečanju, na službenih in družbenih zabavah, na faksu … Na kakšen način smo ga pripravljeni braniti in kako prožen je, je stvar posameznika. Zadnje časa se dogaja, da ljudje nimajo meje in občutka, kar se tiče poseganja v človekov osebni prostor.

Od zdaj naprej si ne bo upal nihče več poseči v vaš osebni prostor.
Od zdaj naprej si ne bo nihče upal več poseči v vaš osebni prostor.

Če želite vsiljivce prestrašiti do te mere, da se vam ne bodo upali več približati na več kot meter, vam predlagamo, da si omislite obleko modno-tehnološke oblikovalke Anouk Wipprecht, visokotehnološko modno kreacijo iz najlona, ki uporablja Intelovo tehnologijo.

PREBERITE ŠE: Alfred Hitchcock – najbolje oblečene igralke v njegovih filmih


Obleka je kot prototip nastala že leta 2013. Vsebuje senzorje bližine in robotske roke, ki se odzovejo, ko senzorji zaznajo, da se nam je nekdo preveč približal in vdrl v naš osebni prostor.

Preveč radikalno ali edini način, da se znebimo vsiljivcev? Oglejte si, kako zadeva deluje v praksi (glej zgoraj).

Galerija – ženska obleka, ki varuje osebni prostor:

Dodatne Informacije

Več informacij:
anoukwipprecht.nl

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.