Oblikovalski natečaj 2ndSkin, v sodelovanju z najbolj priljubljenim zeliščnim likerjem na svetu, išče priložnostno osveženi dizajn, ki bo z kreativno zasnovo, premišljeno izbiro ter pravo mero samozavesti prepričal strokovno žirijo. Zmagovalni dizajn bo krasil kar 10.000 steklenic kultne grenčice, kar mladim ustvarjalcem prinaša izjemno priložnost za opazen nastop tako v Sloveniji kot tudi tujini. Prijave so odprte do 30. novembra 2014.
Strokovna žirija, bo v dizajnih iskala izvirnost, povezanost ideje z izhodišči, prepoznavnost in nezamenljivost, kreativno uporabo barvnih pantonov ter dodatne inovativne elemente, ki bodo s potrošnikom komunicirali tako na prodajnem mestu kot ob uživanju pijače. O zmagovalnem delu bodo odločali Anže Herbst, produktni vodja pri družbi G3 Spirits, Tjaša Kokalj, modna poznavalka, Sašo Radović, modni urednik, in Aljoša Bagola, kreativni direktor.
Izmed vseh prejetih del bo žirija najprej izbrala 10 finalistov, nato pa še zmagovalno ter drugo in tretje uvrščeno delo. Zmagovalni dizajn bo krasil 10.000 steklenic priljubljenega zeliščnega likerja, zmagovalca nagradil z 1000 evri, tri najboljše pa popeljal na ogled tovarne znane grenčice, v nemško mesto Wolfenbüttel, in obisk evropske prestolnice nočnega življenja, Berlin.
Več na 2ndSkin.si.
Več informacij o natečaju:
2ndskin.si